فرمانده انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

کاهش چشمگیر جرائم مهم در رفسنجان / با ماشین های متخلف در کاروان های عروسی برخورد شدید صورت می گیرد

  • شناسه خبر: 104423
کاهش چشمگیر جرائم مهم در رفسنجان / با ماشین های متخلف در کاروان های عروسی برخورد شدید صورت می گیرد

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: با ماشین های متخلف در کاروان های عروسی که با ایجاد حرکات نمایشی باعث سلب ارامش مردم می شوند طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

خانه » اجتماعی » کاهش چشمگیر جرائم مهم در رفسنجان / با ماشین های متخلف در کاروان های عروسی برخورد شدید صورت می گیرد

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی در جمع اصحاب رسانه رفسنجان با بیان اینکه بسیاری از طرحها نیروی انتظامی باعث ارتقای امنیت ذهنی در مردم شده است اظهار داشت :مانند سالهای گذشته بسیاری از طرح ها در جامعه ارتقای امنیت واقعی را در پی داشته است و امسال هم با تمام توان و قدرت در این بحث وارد خواهیم شد .
وی افزود :برخورد با موتورسیکلت های سنگین که مخل آرامش مردم هستند با هماهنگی دادستان و مقامات قضایی در دستور کار خود قرار دادیم .

IMG_2510
سرهنگ عباسی از پلمپ شدن ۵۵ باب منزل خرده فروشان مواد مخدر در سال ۹۴ خبر داد و گفت :در سال جدید برخورد شدید و مداوم با خرده فروشان مواد مخدر در شهرها و روستاها را خواهیم داشت .
وی افزود :با توجه به فصل برداشت پسته و ورود حجم کارگران فصلی از استان و سایر استانهای جنوبی به رفسنجان قصد داریم با خدمت مضاعف کارکنان نیروی انتظامی و با جلساتی که با باغداران و کشاورزان برگزار می کنیم حجم ورودی کارگران فصلی را کنترل نماییم و امنیت واقعی را در شهرستان ایجاد کنیم .
عباسی در خصوص جمع اموری متدکیان خارجی در فصل برداشت پسته تصریح کرد :هر چند که زیرساختهای متکدیان در رفسنجان فعال نیست و دیده نشده است ،طرح جمع اوری متدکیان که تعدادشان هم زیاد می باشد با همکاری شهرداری اجرا خواهد شد .

IMG_2513
وی افزود :اجرای طرح های ارتقای امنیت در شهر و روستاهای رفسنجان بخصوص در حومه غربی که اثرات خوبی داشته است و همچنین برخورد قاطع با عوامل و توزیع کنندگان مشروبات الکلی امسال با قدرت مضاغف ادامه خواهیم داد .
سرهنگ عباسی از قلیان به عنوان یکی از مظاهر علنی فساد یاد کرد و گفت : قلیان ها از سطح شهر و فضاهای عمومی به همت شهرداری جمع اوری گردید و همچنین جمع اوری و پاکسازی سگ ها در پارکها که باعث سلب امنیت و ارامش مردم بود انجام گردید .
وی افزود : با ماشین های متخلف در کاروان های عروسی که با ایجاد حرکات نمایشی باعث سلب ارامش مردم می شوند طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .
سرهنگ عباسی با بیان اینکه مردم با تماس با نیروی انتظامی از عملکرد ما در خصوص جمع اوری قلیان ها تقدیر می نمایند اظهار داشت : از شهروندان خواهشمندیم در راستای سنجش میزان رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی با تماس با شماره ۱۹۷ مامورین ما را در این زمینه اگاه سازند .

IMG_2514
وی افزود :در خصوص قتل حسین منصوری به سرنخ های رسیده ایم و بررسی ها در این زمینه تا اعلام نتیجه قطعی ادامه دارد .
عباسی در ادامه بیان داشت :از باغداران خواهشمندیم در خصوص بکار گیری نگهبان مورد اعتماد و مجاز برای باغات خود و شناسایی کامل انها و ارتباط با پاسگاه محل خود را در راستای امنیت مد نظر گیرند .
رئیس نیروی انتظامی رفسنجان از کاهش جرائم در شش ماه اول سال خبر داد و گفت :در خصوص جرائم مهم از جمله ادم ربایی و سرقت مسلحانه کاهش چشمگیری در سطح استان داشتیم بطوریکه ما در سطح استان در رده اولین ها قرار گرفته ایم .
وی با بیان اینکه امار درصد کشفیات ما بالا می باشد افزود:در سایر جرائم خرد ،کاهش ۳ % را داشتیم و دلیل موفیقت ما در این زمینه ها به نتیجه رسیدن برنامه های دراز مدت ،اگاهی و مشارکت مردم و حضور پلیس بوده است .

گفتنی است در پایان این نشست خبری به منظور گرامیداشت روز خبرنگار از خبرنگاران حاضر تجلیل بعمل آمد.

IMG_2517

برچسب ها:
برخورد جرائم فرمانده انتظامی رفسنجان کاروان عروسی کاهش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان