راهیابی دانش آموزان رفسنجانی به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر

  • شناسه خبر: 104301
راهیابی دانش آموزان رفسنجانی به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از راهیابی تیم پایه هشتم دبیرستان پسرانه علامه حلی این شهرستان به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر خبر داد.

خانه » اخبار ویژه » راهیابی دانش آموزان رفسنجانی به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر

به گزارش خانه خشتی، حسن نامجو افزود: المپیاد شهرستانی طرح دادرس هلال احمر در ۲۲ بهمن سال گذشته بین ۲۱ تیم از دوره های اول دبیرستان های رفسنجان برگزار شد که دو مدرسه فرزانگان (دخترانه) و علامه حلی (پسرانه) مقام اول این شهرستان را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به برگزاری المپیاد استانی طرح دادرس در پایگاه جنوبشرق کشور ( امداد و نجات) در روزهای چهارم تا ششم مردادماه امسال تصریح کرد: این دبیرستان ها به المپیاد استانی طرح دادرس که راه یافتند و حائز رتبه شدند.
نامجو اظهار کرد: تیم دادرس هلال احمر دبیرستان فرزانگان رفسنجان رتبه دوم و تیم دبیرستان علامه حلی این شهرستان رتبه اول استان کرمان را به دست آوردند که تیم ۱۴ نفره دبیرستان علامه حلی با کسب رتبه اول به المپیاد کشوری راه یافت.
وی خاطرنشان کرد: المپیاد استانی بین ۱۷ تیم دخترانه و ۱۰ تیم پسرانه با ۱۴ عضو برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مسابقات کشوری در هفته دوم شهریورماه امسال برگزار خواهد شد اظهار کرد: المپیاد کشوری قرار است در بندر انزلی برگزار شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان هدف از برگزاری المپیاد کشوری طرح دادرس را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث عنوان کرد.
وی ادامه داد: ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت های کارگروهی در مقابل حوادث احتمالی از جمله تصادفات و سیل و غیره از دیگر اهداف این المپیاد است.
طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) یکی از برنامهای فعالیتهای گروهی دانش آموزی است که با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان جوانان هلال احمر برگزار می شود.

برچسب ها:
راهیابی دانش آموزان رفسنجانی به المپیاد کشوری طرح دادرس هلال احمر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان