شهردار منطقه یک خبر داد؛

لکه گیری و سنگفرش بیش از شش هزار متر مربع از معابر منطقه یک شهری در سه ماهه نخست امسال

  • شناسه خبر: 103926
لکه گیری و سنگفرش بیش از شش هزار متر مربع از معابر منطقه یک شهری در سه ماهه نخست امسال

محمد فتحیان شهردار منطقه یک از لکه گیری و سنگفرش بیش از شش هزار متر مربع معابر منطقه یک شهری در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

خانه » اجتماعی » لکه گیری و سنگفرش بیش از شش هزار متر مربع از معابر منطقه یک شهری در سه ماهه نخست امسال

به گزارش خانه خشتی، محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه ابتدای امسال بیش از یک هزار متر مربع از پیاده روهای سطح شهر سنگفرش و بیش از پنج هزار متر مربع از کوچه ها و خیابان های شهر آسفالت شد.

شهردار منطقه یک از شن ریزی و تسطیح بستر معابر و کوچه ها به مساحت بیش از هفت هزار متر مربع خبر داد و گفت: خاکریزی و خاکبرداری معابر به مساحت بیش از یک هزار متر مکعب نیز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۶۰ پروانه واحد مسکونی صادر شده است، اظهار کرد: تعداد پروانه های صادر شده برای واحدهای تجاری ۸ فقره و برای واحدهای مشترک تجاری و مسکونی نیز ۱۸ فقره می باشد.

فتحیان هم چنین با اشاره به تمدید نزدیک به ۹۰ پروانه در سه ماهه نخست امسال، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۴۰ فقره گواهی عدم خلاف و بیش از ۶۰ گواهی پایان کار توسط معاونت شهرسازی شهرداری منطقه یک صادر شده است.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه تاکنون از ۱۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر جلوگیری شده است، گفت: در این مدت بیش از ۷۰ تابلوی غیر مجاز و نصب شده در شهر جمع آوری و ۱۲ مغازه تجاری و متخلف نیز پلمپ شده اند.

وی از رفع بیش از ۱۲۰ مورد سد معبر در سه ماهه نخست امسال توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک خبر داد و افزود: در این مدت نزدیک به ۲۰ مورد وسایل دست فروشان و افاغنه جمع آوری شده است.

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان محمد فتحیان منطقه یک شهری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان