مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

کشف تجهیزات انفجاری و جلیقه انتحاری در کرمان

  • شناسه خبر: 103717
کشف تجهیزات انفجاری و جلیقه انتحاری در کرمان

طی عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان یک محموله مواد منفجره و تجهیزات انفجاری از جمله جلیقه های انتحاری کشف و ضبط گردید.

طی عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان یک محموله مواد منفجره و تجهیزات انفجاری از جمله جلیقه های انتحاری کشف و ضبط گردید. …

خانه » سیاسی » کشف تجهیزات انفجاری و جلیقه انتحاری در کرمان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ پاسدار امان الله بادسارمسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در مصاحبه با آرمان کرمان اعلام کرد: طی عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان و مرکز اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان یک محموله مواد منفجره و تجهیزات انفجاری از جمله جلیقه های انتحاری کشف و ضبط گردید.
وی تصریح کرد: این نوع مواد منفجره و تجهیزات کشف شده درعملیاتهای خرابکارانه علیه گشتی های نظامی و انتظامی و یا تجمعات مردمی توسط گروهک های معاند استفاده میگردد.
لازم به ذکر است به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این عملیات غرور آفرین حافظان امنیت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امير

    سلام خداوند ان شاالله به این عزیزان توفیق عنایت کند و در سابه امام زمان(عج) همیشه سربلند و پیروز باشند. دشمنان این انقلاب هم بدانند که این انقلاب صاحب دارد و نمی توانندآن را از بین ببرند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان