دستگیری دو سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت

  • شناسه خبر: 103576
دستگیری دو سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری دو نفر سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

خانه » اخبار ویژه » دستگیری دو سارق و کشف سه دستگاه موتورسیکلت

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه کلانتری ۱۱ این شهرستان، مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ به صورت ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته ی محل وقوع بعضی از سرقت ها، یکی از سارقان را شناسایی و به طور نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

خلیلی گفت: تیم تجسس کلانتری ۱۱ با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حالی که در یکی از خیابان های شهرستان در حال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از منزل وی، همدستش را دستگیر و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۳ عدد کمک موتورسیکلت، ۲ عدد زین، ۳ عدد سیلندر و تعدادی قطعات اوراقی موتورسیکلت را کشف کردند.

این مقام مسئول با توجه به اینکه شماره موتور و شماره تنه دو دستگاه از موتورسیکلت های کشف شده توسط سارقان سنگ گرفته شده و قابل استعلام نبودند، از افرادی که موتورسیکلت آن ها مورد سرقت قرار گرفته است خواست: جهت شناسایی موتورسیکلت های کشف شده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان در پایان به موتورسیکلت‌سواران توصیه کرد: وسیله نقلیه خود را با قفل و زنجیر ضدبرش مجهز، در پارکینگ‌ها پارک و از متوقف‌کردن آن در اماکن عمومی، حاشیه خیابان‌ها و غیره خودداری کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان