اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان آغاز شد

  • شناسه خبر: 103443
اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان آغاز شد

مرعشی گفت: دانشجویان جهادگر تابستان امسال همچون سالهای گذشته در مناطق استان و شهرستان خدمت رسانی می کنند.

خانه » اجتماعی » اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان آغاز شد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی، از آغاز طرح اردوهای جهادی در تابستان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: دانشجویان جهادگر تابستان امسال همچون سالهای گذشته در مناطق استان و شهرستان خدمت رسانی می کنند.

مرعشی با اشاره به اعزام بالغ بر۳۰۰ دانشجو از دانشگاه های رفسنجان به این اردوها در تابستان امسال، گفت: ایام عید نیز حدود ۸۰ نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند.
وی یادآور شد: بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان دانشجویان جهادگر را در قالب ۶ گروه اعزام می کند که در عرصه های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشتی، مشاوره، عمرانی، آموزشی، ورزشی، هنری و آشپزی خدمت رسانی می کنند.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در حال حاضر گروه جهادی نرجس خاتون از دانشگاه حضرت نرجس (س) در منطقه خنامان مشغول به خدمت رسانی است و گروه جهادی آیه های ایثار دانشگاه ولی عصر (عج) و گروه جهادی شهید امینی دانشگاه کار از اول مرداد در منطقه فاریاب در جنوب استان مشغول به خدمت رسانی خواهند شد.

وی ادامه داد: گروه های جهادی شهید عباس زاده دانشگاه آزاد و شهید میرافضلی دانشگاه پیام نور به ترتیب از ۵ و ۱۴مرداد ماه کار خود را در روستاهای بردسیر و رفسنجان آغاز می کنند و گروه جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی نیز از اواخر مرداد ماه در عرصه دنداپزشکی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و ورزشی در روستا های بافت مشغول به خدمت رسانی می شود.
محسن مرعشی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در خصوص اهمیت اردوهای جهادی، گفت: هدف از برگزاری این اردوها علاوه بر خدمت رسانی، خودسازی دانشجویان با شرایط سخت و آشنایی آنان با این مناطق است و باعث می شود بعنوان مسئولین آینده این نظام نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۴ بسیج دانشجویی موفق به کسب رتبه نخست در خدمت رسانی و گروهای جهادی در بسیج دانشجویی استان شد.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان در پایان اظهار داشت: از تمام دانشجویان بخصوص دانشجویانی که بومی رفسنجان نیستند و افرادی که وقت خود را در این مناطق سپری می کنند و در تابستان های بسیار گرم استان کرمان حاضر می شوند و خدمت رسانی را به تفریح و در کنار خانواده ترجیح می دهند قدردانی می کنم و از مسئولین و روسای دانشگاه ها که در بحث خدمت رسانی و اردوهای جهادی کم نمی گذارند و حمایت می کنند کمال تشکر را دارم.

گفت و گو: مهناز شریفی

برچسب ها:
اردوهای جهادی تابستان بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان آغاز شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان