مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان:

وجود بزرگترین دکل بی سیم خودایستای جنوب شرق کشور در رفسنجان

  • شناسه خبر: 103420
وجود بزرگترین دکل بی سیم خودایستای جنوب شرق کشور در رفسنجان

علی رمضانی نژاد از وجود بزرگترین دکل بی سیم خودایستای جنوب شرق کشور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رفسنجان خبر داد.

خانه » اجتماعی » وجود بزرگترین دکل بی سیم خودایستای جنوب شرق کشور در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، علی رمضانی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین دکل بی سیم خودایستای جنوب شرق کشور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رفسنجان موجود است، گفت: این دکل به هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به گستردگی شهر رفسنجان و وجود روستاها در حومه شهر و ترافیک موجود، نیاز به ایجاد و راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی در اطراف شهر را از ضروریات این سازمان برشمرد و از راه اندازی ایستگاه سیار شماره شش در میدان انقلاب خبر داد و افزود: این ایستگاه سیار به منظور تجمع و تراکم مراکز تجاری در میدان انقلاب ابتدای سال جاری افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در ادامه با اشاره به وجود شش ایستگاه ثابت و سیار و یک دستگاه موتورسیکلت مجهز به وسایل اطفاء حریق و امداد و نجات در شهرستان، اظهار کرد: ایستگاه مرکزی واقع در خیابان مدرس شمالی با دارا بودن سه خودروی امداد و نجات، اطفاء حریق و ترافیک، کلیه عملیات محدوده خیابان های مصطفی خمینی، عدالت و معراج، جاده نوق و لاهیجان و میدان های امیرکبیر و نماز را پوشش می دهد.

علی رمضانی نزاد افزود: ایستگاه شماره ۲ نیز در بلوار هجرت قرار گرفته و با یک دستگاه خودروی اطفاء حریق، به مقابله با حوادث محدوده خیابان های ۱۵ خرداد، امام خمینی (ره) و روستاهای محمدآباد، قاسم آباد، دره در، داوران، فردوسیه آزادگان و میدان قدس می پردازد.

وی در ادامه محدوده پوشش ایستگاه شماره ۳ را بلوار خلیج فارس و شهید نوری، خیابان های جمهوری، حجت، شهید مطهری، امیرکبیر غربی، بلوار طالقانی، میدان های شهدا، قدس و جاده کرمان و سرچشمه بیان کرد و گفت: این ایستگاه در خیابان امیرکبیر غربی واقع شده و با داشتن دو دستگاه خودروی سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات به ارائه خدمات می پردازد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ادامه داد: ایستگاه شماره ۴ نیز در بلوارخلیج فارس واقع شده و با یک دستگاه خودروی سنگین اطفاء حریق محدوده عملیاتی جاده یزد، روستاهای هرمزآباد، کوثرریز، بلوار خلیج فارس و شهرک یادگار امام را پوشش می دهد.

رمضانی نژاد افزود: ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان واقع در دوراهی سرچشمه با دارا بودن یک خودروی سنگین اطفاء حریق به ارائه خدمات در جاده سرچشمه، داوران، روستاهای محمدآباد، عبدالله آباد، شهرک جهاد، حسین آباد، فیض آباد و شهرک های صنعتی و بلوار امام رضا (ع) می پردازد.

برچسب ها:
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان