مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

اهمیت تربیت نیروی کارآمد و توانمند در حوزه بهداشت و درمان

  • شناسه خبر: 103377
اهمیت تربیت نیروی کارآمد و توانمند در حوزه بهداشت و درمان

مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی در برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» به بیان اهمیت تربیت نیروی کارآمد و توانمند در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

خانه » اجتماعی » اهمیت تربیت نیروی کارآمد و توانمند در حوزه بهداشت و درمان

به گزارش خانه خشتی، رضاعلی سلطان خواه مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با حضور در برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» با اشاره به تأثیر نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان انسان سالم را محور توسعه پایدار دانست و گفت: در حال حاضر دیدگاه ها به نیروی انسانی نسبت به گذشته متفاوت شده است؛ به طوری که نیروی انسانی به عنوان سرمایه و منابع انسانی اطلاق می شود.

وی با بیان اینکه در هرحوزه ای نیروی کارآمد و توانمند حرف اصلی را می زند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان با توجه به تخصص و رسالتی که افراد در بحث ارتقاء سلامت مردم دارند، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سلطان خواه در ادامه بهره مندی از دانش کافی، انگیزه و سلامت جسمی و روحی را در بازدهی و برون دهی کار افراد مؤثر خواند و گفت: فردی که در این حوزه اشتغال دارد، باید دارای اطلاعات به روز و کافی باشد.

مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان با بیان لزوم اهمیت بهره مندی نیروی انسانی از آموزش های لازم در حین خدمت، اظهار کرد: اگر تجهیزات و فضای فیزیکی در دست افراد متخصص نباشد، قطعاً کارآیی خود را از دست خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان در دانشگاه ها صورت می گیرد، گفت: علاوه بر تخصصی که افراد در مقاطع مختلف دانشگاهی کسب می کنند، نیازسنجی آموزشی برای همه نیروهای شاغل انجام شده و دوره های آموزشی در قالب کلاس های ضمن خدمت برگزار می شود.

سلطان خواه مهم ترین شاخص سنجش افراد در حوزه بهداشت و درمان را شرکت در آزمون تخصصی و انجام مصاحبه عملی بیان کرد و گفت: در مصاحبه علاوه بر سنجش توانایی افراد در برقراری ارتباط، مشخص می شود وی برای کدام حوزه مناسب تر است.

مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد کارکنان و افراد در رده های مختلف ارزیابی می شود، تصریح کرد: علاقه و انگیزه به کار، تکریم ارباب رجوع و کوشایی در انجام وظایف و تعهدات و کسب مهارت در این ارزشیابی مورد توجه قرار می گیرد.

وی به اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش فضای فیزیکی در مراکز درمانی و بیمارستان های رفسنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش انتظارات در این حوزه نیاز به افزایش نیروها داریم که در وزارت خانه در حال بازنگری است.

رضاعلی سلطان خواه ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تمام توان در جهت حفظ و ارتقاء شرایط کنونی و ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان لحظه ای درنگ نمی کند.

لازم به ذکر است برنامه رادیویی «شهر من رفسنجان» با پخش اخبار فعالیت های شهرداری تحت عنوان «در شهر» و اعلام مسابقه پیامکی پیرامون میزان رضایت بخش بودن نیروی انسانی کارآمد در حوزه بهداشت و درمان رفسنجان به پایان رسید.

برچسب ها:
شهر من رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان