آیت الله صدیقی در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

حاکمیت اسلام منهای ولایت فقیه هیچ است / برخی مسئولین نظام پایگاه نفوذ دشمن هستند

  • شناسه خبر: 103164
حاکمیت اسلام منهای ولایت فقیه هیچ است / برخی مسئولین نظام پایگاه نفوذ دشمن هستند

امام جمعه موقت تهران گقت: مسئله ولایت را یک مسئله جاری و ساری در دوران تاریخ اسلام است و اقتدار و حاکمیت اسلام منهای ولایت فقیه هیچ است.

خانه » سیاسی » حاکمیت اسلام منهای ولایت فقیه هیچ است / برخی مسئولین نظام پایگاه نفوذ دشمن هستند

آیت الله شیخ کاظم صدیقی در گفت و گوی اختصاصی با خانه خشتی مسئله ولایت فقیه را همزاد اسلام دانست و اظهار داشت: امام(ره) ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیاء دانستند و این مطلب برگرفته از فرمایشات ائمه(ع) است.

وی افزود: به فرموده ی امام صادق(ع) هرکس به حکم ولی فقیه عمل نکند حکم خداوند را استخفاف کرده و در مقابل ما ایستاده است.

آیت الله صدیقی مسئله ولایت را یک مسئله جاری و ساری در دوران تاریخ اسلام  برشمرد و گفت: امام(ره) ولایت را احیا کرد و برای آن هزینه هم کرد، خون شهدا برای اقتدار دین و حاکمیت دین ریخته شد و اقتدارو حاکمیت اسلام منهای ولایت فقیه یعنی هیچ تاکنون انقلابهایی که دارای رهبری نبودند پایدار نماندند.

وی تصریح کرد: قدرت، امنیت، معنویت  و شکوفایی نظام از برکات ولایت است، این ناقه صالح را باید شناخت و قدردانی کرد کفران نعمت باعث عذاب الهی می شود.

صدیقی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب به فضل الهی برای عالم اسلام عزت است، پاکی و قداست، شجاعت، روشندلی و آشنایی با جهان سیاست از ویژگیهای ایشان است، رهبری یک تنه به جنگ همه می روند و تا به امروز از عهده برآمده است.

وی در ادامه به ماجرای فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ فتنه براندازی و از اصل جنگ خطرش بیشتر بود ولی تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بدون هیچ خونریزی فتنه را خاموش کرد؛  از این جریانات آدمی یقین پیدا می کند که دست امام زمان بالای سر ایشان است.

صدیقی تصریح کرد: هرکس قدر ولایت را دانست و حمایت کرد و فرمانش را اجرا کرد فرمان امام زمان(عج) را اجرا کرده و یقینا خدا را راضی کرده، به مملکت خدمت کرده و هم در دنیا و هم در آخرت سرافراز است و هرکس غیر این باشد گرفتار خسارت و نکبت می شود و خداوند حذفش می کند.

وی افزود: اینهایی که گاهی چموشی می کنند خاک بر سر هستند متوجه نیستند و خودشان را خراب می کنند این طوفان ها رد می شود و این درخت ریشه دارد و پایدار است.

صدیقی در ادامه شبکه های مجازی را یکی از راههای نفوذ دشمن برشمرد و افزود: روزنامه های زنجیره ای و برخی مسئولین نظام از دیگر پایگاههای نفوذ هستند، عملا بعضی از مسئولین ما سکولار و لیبرال هستند و هیچ قیدی به  انقلاب و گفتمان حضرت امام(ره) و حساسیتی به خون شهدا ندارند.

وی بیان داشت: دانشگاه ها هیچ حساسیتی به عفاف و حجاب ندارند این وزیر علوم و وزیر قبلی بود که اینهمه صدمه زد.

آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: دشمن در یک فشار جهانی قدرت هایش را انباشته به جنگ اسلام امده است، جوانها حواسشان نباشد سیل آنها را می برد.

وی تصریح کرد: تنها راه  مقابله با نفوذ این است که هم از مجالس امام حسین(ع) حداکثر استفاده را ببریم و هم روحیه عاشورایی که امام تاکید می کنند انقلابی بمانید را حفظ کنیم، این روحیه ای است که شهدا داشتند و با همه دنیا برابری کردند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: در دفاع مقدس همه دنیا یک طرف بود و ایران یک طرف و همه ایرانی ها هم در میدان نبودند کمااینکه الان همه در صحنه نیستند روز مبادا اینهایی که رای می دهند به لیست خاصی روز سختی به مدیان نمی آیند ، این کرا حزب الله  و روحیه انقلابی و جهای است.

وی خاطر نشان کرد:روحیه انقلابی را باید حفظ کرد و این نمی شود مگر اینکه با علمامانوس بود، جلسات منظم، اتاق فکر و برنامه ریزی داشت،  هم دشمن را شناخت و هم تاکتیک هایش را شناسایی کرد هم برای مقابله حرکت کرد؛ جوانان چشم و زبانشان را حفظ کنند که تیر نخورد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان