امام جمعه رفسنجان:

این که عده ای بخواهند صورت مساله فتنه را پاک کنند خیال باطلی است

  • شناسه خبر: 102982
این که عده ای بخواهند صورت مساله فتنه را پاک کنند خیال باطلی است

امام جمعه رفسنجان گفت: این که عده ای بخواهند صورت مساله فتنه را پاک کنند خیال باطلی است و زمانیکه از سران فتنه نام برده می‌شود، بدشان می‌آید که فلان شخص را سر فتنه می‌نامیم در حالی که مشخص است.

خانه » آخرین اخبار » این که عده ای بخواهند صورت مساله فتنه را پاک کنند خیال باطلی است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز روز عید در رفسنجان با اشاره به فرمایشات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در مورد فتنه اظهار داشت: این تاکیدات برای این است که فتنه مجددا تکرار نشود موضع ایشان در برابر فتنه کاملا روشن است و بیان داشتند که برخی در عین ادعای حمایت از امام خمینی (ره) و نظام موضع خود را در برابر فتنه روشن نمی‌کنند».

وی افزود: این که عده ای بخواهند صورت مساله فتنه را پاک کنند خیال باطلی است و زمانیکه از سران فتنه نام برده می‌شود، بدشان می‌آید که فلان شخص را سر فتنه می‌نامیم در حالی که مشخص است.

امام‌ جمعه رفسنجان با اشاره به اتحاد و همدلی مسؤولان این شهرستان برای پیشرفت و توسعه و آبادانی افزود: در دو سه سال اخیر برای ایجاد اشتغال و رونق صنعت شهرستان و ایجاد کارگاه‌های زودبازده کوچک و بزرگ تلاش شده و امیدواریم سرمایه‌گذاران وارد جهاد اقتصادی شوند و ما برای جهادگران اقتصادی فرش قرمز پهن می‌کنیم.

وی برپایی همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه در شهریور ماه را در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و گفت: همه سرمایه‌گذاران و دلسوزان رفسنجان چه در داخل و چه در خارج در این همایش شرکت کنند.

رمضانی‌پور بیان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، اما سرمایه‌گذاران آن با هر طریقی نمی‌گذارند، چراغ این واحد تولیدی خاموش شود تا کارگران بیکار شوند.

وی با اشاره به تکمیل مصلای بزرگ امام‌خامنه‌ای رفسنجان افزود: با این بودجه‌های کم نمی‌شود، کاری از پیش برد، همه آحاد و اقشار مردم برای ساخت و تکمیل مصلی گام بردارند و برای اموات و شهدا ذخیره‌ای داشته باشند، این مصلی به نام خود مردم و کسانی که سهمی در ساخت آن دارند، ثبت می‌شود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک‌هایی که می‌شود، بتوانیم سقف مصلی را سال آینده ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌هایی از مس برای کارهای فرهنگی‌ اجتماعی شهرستان تصریح کرد: با مدیریت جدید این کار منظم و دقیق انجام می‌شود و اسناد کمک‌های این شرکت نزد فرماندار و دفتر امام‌ جمعه موجود است.

رمضانی‌پور گفت: جمع‌خوانی قرآن کریم در سه سال اخیر با شکوه و عظمت بالایی در مسجد جامع برگزار شد و مجمع قاریان شهرستان و شورای عالی قرآن شهرستان نیز تشکیل شده است که از جمله اقدامات ارزشی در رفسنجان بوده است.

برچسب ها:
خیال باطل سران فتنه فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان