امام جمعه تهران در جمع مردم رفسنجان مطرح کرد:

کسانی که امیدشان به آمریکا و برجام است به جایی نرسیده و نخواهند رسید

  • شناسه خبر: 102970
کسانی که امیدشان به آمریکا و برجام است به جایی نرسیده و نخواهند رسید

آیت الله صدیقی گفت: کسانی که امیدشان به آمریکا و برجام است به جایی نرسیده و نخواهند رسید، در صحنه بین المللی کسی از ما حمایت نمی کرد در جنگ تحمیلی روحیه انقلابی بود والا الان امنیت داشتیم.

خانه » اسلاید شو » کسانی که امیدشان به آمریکا و برجام است به جایی نرسیده و نخواهند رسید

به گزارش خانه خشتی، آیت الله صدیقی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان که امشب در مسجدجامع رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: این خوش سلیقگی است که در پایان ماه مبارک رمضان دور هم جمع شوید که دست خداوند با جماعت است و نگاه ویژه ای دارد.
وی افزود: ماه مبارک رمضان خیلی گنج داشت و  خداوند می خواست در این ماه ما را سرمایه دار کند اما گذشت و ما استفاده نکردیم و مشکل در قابلیت ما بود.
آیت الله صدیقی در جمع مردم رفسنجان به اهتمام به مقام ولایت را ضروری دانست و گفت:  پرچم ولایت امام عضر(عج) به دست ولی فقیه است و باید آن را شکر کنیم و او را تنها نگذاریم تا امام زمان خودش بیاید و دعا کنیم که خداوند به دولت ما معرفت عطا کند و توفیق سپاسگزاری این نعمت را به انان بدهد.
وی بیان داشت: در قرآنی که حرف روز دارد که برای هدایت و راهنمایی بشر است امده است که برداران قدر یوسف را ندانستند و ۴۰ سال در فراق او بدبختی بر انان مسلط شد.

سخنرانی خطیب موقت نماز جمعه تهران آیت‌الله صدیقی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع رفسنجان

سخنرانی خطیب موقت نماز جمعه تهران آیت‌الله صدیقی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع رفسنجان

امام جمعه تهران خاطر نشان کرد: ولایت همچون آفتابی است که هرکس در مقابل فرمایشات برخواسته از عمق جان ان قرار گیرد خودش ضرر می کند، بچه های یعقوب خودشان گرفتار شدند.
وی تصریح کرد: این مدیریت ولایت است که می شود اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرد او طاعت از رهبری می تواند گرفتاریهای ما را حل نماید.
آیت الله صدیقی خواندن نماز استغاثه به امام زمان(عج) را یکی از راههای ارتباط با وی برشمرد و گفت: امام زمان چیزی کم ندارد بلکه این ماهستیم که بایستی از دقایقی که خداوند در اختیارمان قرار داده از جمله ماه مبارک رمضان و شبهای قدر برای بستن بار آخرت، سیاست، اقتصاد و … بهره گیریم اما متاسفانه ظرفهایمان یا سوراخ بوده یا وارونه.
وی ادامه داد: باران رحمت خداوند در این ماه و شبهای قدرش در حال باریدن بود اما خدانکند که کسی ظرفش وارونه بوده باشد، گناه دل را سوراخ می کند و آنکس که در رمضان بخشیده نشود شقی و بدبخت است.
صدیقی با بیان اینکه زندگی کوتاه است و تمام می شود اما تمام اعمال ما محفوط است تصریح کرد: خداوند درهایی را برای بندگانش باز کرده که یکی آنها توبه است خداوند می فرماید شما از گناهانتان پشیمان شوید من این امکان را فراهم می کنم که عالم قبرتان راحت شود.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که امیدشان به آمریکا و برجام است به جایی نرسیده و نخواهند رسید، در صحنه بین المللی کسی از ما حمایت نمی کرد در جنگ تحمیلی روحیه انقلابی بود والا الان امنیت داشتیم.

سخنرانی خطیب موقت نماز جمعه تهران آیت‌الله صدیقی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع رفسنجان

سخنرانی خطیب موقت نماز جمعه تهران آیت‌الله صدیقی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع رفسنجان

صدیقی ادامه داد: کشورها خلیج همه ناامن شدند و پرپم ولایت ما را نگه داشته ، همراه رهبری باشید روحیه انقلابی داشته باشید تجربه نشان داده کسانی که وابسته به خارج هستند تو سری خوردند همه کشورهایی که ولایت ندارند بدبخت و نکبت هستند امام به شما عزت داد این روحیه انقلابی را حفظ کنید.
وی تصریح کرد: این ماه با همه مزایا تمام شد اما همراه خوبی بود رفیق نیکوکاری بود سود ان در هیچ بازاری وجود ندارد اگر از آن و از شبهای قدر ان استفاده برده باشیم.
امام جمعه تهران خاطر نشان کرد: جوان ما با قران همراه هستند و علیرغم موج فساد در شبکه های مجازی با این وجود به قران روی اوردند و به امام زمان پناه می اورند خون شهدا کارخود را کرده است.

برچسب ها:
آمریکا و برجام آیت الله صدیقی اقتصاد مراسم وداع با ماه مبارک رمضان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان