راه یابی دو تن از هنر جویان رفسنجانی به چهاردهمین مرحله مسابقات کشوری

  • شناسه خبر: 102890
راه یابی دو تن از هنر جویان رفسنجانی به چهاردهمین مرحله مسابقات کشوری

کارشناس فنی حرفه ای مدیریت آموزش و پرورش گفت : دو تن از هنر جویان رفسنجانی از هنرستان مرتضوی به چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی در خراسان رضوی راه یافتند .

خانه » رفسنجان » راه یابی دو تن از هنر جویان رفسنجانی به چهاردهمین مرحله مسابقات کشوری

مهران عباس پور کارشناس فنی حرفه ای مدیریت آموزش و پرورش در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت : امیر حسین باردل هنرجوی رشته کابینت سازی چوبی از هنرستان شهید بصیرزاده واعظم مرید بازمانده هنرجوی رشته طراحی و نقاشی  فرش از هنرستان مرتضوی به چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی در خراسان رضوی راه یافتند .
وی تصریح کرد : رقابت ۳۲۲ هنرجوی هنرستان در چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در خراسان رضوی برگزار می شود.
عباس پور بیان داشت :این مسابقات چهاردهمین دوره خود را می گذراند و در ۳ سطح منطقه ای، استانی و کشوری در ۳۷ عنوان آزمون مهارتی برگزار می شود.
مهران عباس پوردر خصوص  اهداف برگزاری این آزمون گفت :ایجاد زمینه لازم برای پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم هنرجویان  هنرستا ن ها برای شرکت در مسابقات، توسعه و تعمیق روحیه و ایجاد انگیزه علمی و عملی، ارزش بخشیدن به دستاوردهای مهارتی هنرجویان کارآفرین اهداف برگزاری این آزمون می باشد .
وی همچنین ،کاربردی کردن علوم با نیاز روز جامعه، استفاده کیفی و کمی از تولیدات متناسب با نیاز بازار کار، جلب حمایت و همکاری، توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی در نسل جوان که تکلیف سند تحول بنیادین نیز است، از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد .
مهران عباس پور بیان داشت : این مسابقه در مرحله منطقه ای با شرکت حدود ۸۰ هزار هنرجو انجام شد در بخش عملی سطح استانی هزار و ۷۰۶ نفر و در بخش تئوری سطح استانی ۲ هزار و ۹۳۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.و تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ نفر وارد بخش تئوری کشوری شدند که از بین آن ها ۳۲۲ هنرجو به بخش عملی سطح کشوری وارد شده اند و در ۳۷ عنوان رشته مهارتی  در ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۵در مشهد مقدس به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان نخبه های مهارتی کشور هستند گفت : مقام معظم رهبری نیز بر شناسایی آن ها تاکیده داشته اند امیدواریم شناسایی آن ها برای توسعه پایدار و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی موثر باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان