نزدیک شدن رکورد سرمربی مس رفسنجان به فرگوسن

  • شناسه خبر: 102754
نزدیک شدن رکورد سرمربی مس رفسنجان به فرگوسن

وینگو بگوویچ با قراردادی یکساله هدایت سومین تیم کرمانی را هم بر عهده گرفته است .

خانه » آخرین اخبار » نزدیک شدن رکورد سرمربی مس رفسنجان به فرگوسن

به گزارش خانه خشتی به نقل از ورزش خبر، در حالی که گفته می شود امروز نشستی میان باشگاه راه آهن و هم چنین جهانبخش جعفری برگزار می شود تا تکلیف ادامه یا قطع همکاری مشخص شود باید گفت منصور ابراهیم زاده نیز برای حضور در مس کرمان مردد است چرا که مورد توجه تیم نفت تهران هم قرار دارد.

با انتخاب علی کلانتری به عنوان مربی تیم مس رفسنجان حال باید فجر سپاسی به دنبال مربی جدیدی باشد. این مربی که فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی سختی های زیادی را در فجر سپاسی متحمل شده بود ترجیح داد از شیراز خارج شود تا شایستگی های فنی خود را در بیرون از فارس به نمایش بگذارد. وی پیش تر یک بار فجر سپاسی را لیگ برتری کرده بود و به نظر می رسد این بار به دلیل تدوام مشکلات مالی فجر و هم چنین نامشخص بودن وضعیت این تیم با مس رفسنجان قرارداد بست و این قرارداد به معنی قطع همکاری باشگاه مس رفسنجان با میشو کریستوچوویچ بود.

وینگو بگوویچ یک بار دیگر با کرمانی ها قرارداد بست. وی بعد از هدایت تیم های مس کرمان و مس رفسنجان این بار عهده دارد هدایت تیم گل گهر سیرجان شد و رفته رفته حضور وینگو در فوتبال ایران به رکورد حضور آلکس فرگوسن در منچستر نزدیک می شود. نکته جالب اینکه وینگو علاوه بر این سه تیم در لیگ یک مربی تیم های پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان و … هم بوده اما تاکنون موفق نشده است تیم دسته اولی را لیگ برتری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان