بهره برداری غیر اخلاقی رسانه های اصلاح طلب از یک محفل خصوصی / میهمانان اصلاح طلب صداقت را رعایت نکردند

  • شناسه خبر: 102723
بهره برداری غیر اخلاقی رسانه های اصلاح طلب از یک محفل خصوصی / میهمانان اصلاح طلب صداقت را رعایت نکردند

برخی احزاب اصلاح طلب سعی کردند تا با بهره برداری غیر اخلاقی از دیدار خصوصی خود را با امام جمعه رفسنجان زخم تیترهای تند رسانه های محلی شهرستان که از زبان امام جمعه محترم مطرح شده است را التیام بخشند.

خانه » اجتماعی » بهره برداری غیر اخلاقی رسانه های اصلاح طلب از یک محفل خصوصی / میهمانان اصلاح طلب صداقت را رعایت نکردند

به گزارش خانه خشتی، دفتر امام جمعه رفسنجان روز پنج شنبه ۱۰ تیرماه میزبان شورای مرکزی چند حزب اصلاح طلب بود که این دیدار خصوصی با هماهنگی دبیر شورای اصلاح طلبان رفسنجان انجام گرفته است.

آنچه به نظر میرسد رسانه های حامی اصلاح طلبان سعی دارند تا این دیدار را به نفع خود و جریان متبوعشان منعکس نمایند و آن را دست مایه تخریب شخصیت اصولگرای این شهر قرار دهند.

در اولین اقدام و پس از گزارش کامل سایت اصلاح طلب شهرستان از این جلسه ، روزنامه پیام ما با انتشار مطلبی از زبان امام جمعه رفسنجان با عنوان “مردم نمی فهمند اصلاح طلب و اصولگرا یعنی چی” سعی کرده است تا به شکلی قشری خاکستری را علیه شخصیت امام جمعه بشوراند و با انتشار گزینشی سخنان وی از آتش برافروخته شده در وجودشان ناشی از سخنان قاطع و شجاعانه امام جمعه رفسنجان در این جمع اندکی فروکش نمایند.

در واقع در این بهره برداری غیرقانونی رسانه اصلاح طلب سعی شده با این اقدام خلاف اخلاق ، زخم تیترهای تند رسانه های محلی شهرستان که از زبان امام جمعه محترم مطرح شده است را التیام بخشد.

این شیطنت گری رسانه اصلاح طلب در حالی است که سخن حجت الاسلام رمضانی پور عدم رای مردم به احزاب است وی می گوید یک یا چند نفر طرفدار یک حزب، همه مردم نیستند و حضور مردم در انتخابات به خاطر احزاب نیست.

رسانه هایی با این روحیه که گمان می کنند می توانند در آینده کشور تاثیر گذار باشند باید بدانند که خیال باطلی است و آنان در آینده جایگاهی نخواهند داشت.

امام جمعه محترم رفسنجان بارها در محافل مختلف از جمله افتتاح پایگاه خبری جبهه اصلاحات این شهرستان بیان داشته است که رسانه ها به رسالت خودشان صادقانه عمل کنند و سوء استفاده خبری نداشته باشند اگر می خواهند به پیشرفت شهرستان کمک کنند باید از جوسازی رسانه ای و خبری پرهیز کنند که این بزرگواران در این دیدار خصوصی به رسالت حزبی و رسانه ای خود پایبند نبوده و رسانه ای که این سخنان را منتشر می نماید نیز صادقانه عمل نکرده است.

به گفته حجت الاسلام رمضانی پور وقتی به اینها بگوییم کار نکردند بدشان می آید و دست به تخریب می زنند و قرار هم نیست چیزی بگوئیم که اینها خوششان آید.

حقیقتا قرار بر این بوده که ماحصل این دیدار گرفتن تاییدیه جبهه اصلاحات از زبان امام جمعه رفسنجان باشد که حجت الاسلام رمضانی پور به صراحت به آنان پاسخ داده است که من هرگز این کار را نمی کنم و بنده یک اصولگرا هستم و می مانم.

امام جمعه رفسنجان معتقد است که جبهه اصلاحات هر چیزی را به نفع خودش مصادره می کند در حالیکه دولت اصلاحات دولت خاتمی است که تاریخ مصرفش گذشته است، آقایان روحانی و هاشمی که جزو اعضای اصلی هیات مرکزی جامعه روحانیون مبارزه بودند را چطور اصلاح طلب می خوانید درحالیکه آنها تاکنون خود را اصلاح طلب معرفی نکرده اند، آقایان اصلاح طلب خودشان را آویزان این دولت نموده اند.

نکته دیگر تلاش اعضای شورای مرکزی چند حزب اصلاح طلب در این جلسه در جهت بی اساس دانستن حصر سران فتنه ۸۸ بوده که با این واکنش امام جمعه روبه رو شده است: حصر خانگی از سوی شورای امنیت ملی مصوب گردیده که مصالح عالی کشور را در نظر میگیرد، جرم این سران حتی بیش از حصر است.

رمضانی پور در ادامه به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع دولتمردان اشاره کرده که در خصوص فتنه ۸۸ رهبری به صراحت اعلام داشتند که برخی به دنبال این هستند که بگویند فتنه ای نبوده است در حالیکه آبروی نظام مورد خدشه قرار گرفته و بعضا اصحاب فتنه به دنبال براندازی نظام بوده اند .

این بهره برداری بیجای رسانه های اصلاح طلب تازگی ندارد بلکه آنان بی شائبه بر شخصیت های اصولگرای شهر می تازند تا از این طریق به منفعت خود دست یابند.

در این جلسه این سخن امام جمعه محترم که بیان داشتند تنها راه چاره روی نیاوردن یک جوان به اعتیاد و قلیان اشتغال زایی است و برای مثال شغل هایی همچون تولید گل، قارچ و بلدرچین را مثال زدند موجب خنده حضار شده که باید گفت که این حرف خنده آور است یا اینکه با ترویج یک گناه و کار حرام در جامعه جوانان را سرگرم کرد، این شرم اور است!

امام جمعه رفسنجان بارها مطرح نموده است که بنده به جد از نیروهای انقلابی، جهادی و بسیجی شهرستان حمایت می کنم، این رویه رهبری است که از افراد با روحیه جهادی حمایت کنند و ما نیز همین حمایت ها را داریم.

سخن امام جمعه ولایی رفسنجان این است که اگر دولت و اعضای محترم آن خالصانه به ولایت گوش فرا دهند و منویات ایشان را مو به مو عمل میکردند از جمله ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور امروز دیگر نیازی به برجام که به دنبالش ممکن است موجب طمع دشمنان به نظام گردد نیست.

در این جلسه کاملا خصوصی تلاش شده تا با مطرح نمودن سوالاتی تنش زا و تحریک نمودن فرد مورد سوال از پاسخ های مطرح شده سوء استفاده غیر اخلاقی شود .

همراهی کردن امام جمعه رفسنجان با یکی از شخصیتهای کشوری در سفر به این شهر خرده دیگری است که از حجت الاسلام رمضانی پور گرفته شده و پاسخ وی این است که همراهی بنده بنا بر مصالح عالی شهرستان صورت گرفته و آن را بر خواسته های درونی خودم ترجیح دادم و از این پس نیز برای مصالح شهرستان این کار را انجام خواهم داد.

این سوء استفاده های رسانه ای قصه مکرر برخی رسانه های اصلاح طلب است و پیش بینی می شود که هفته نامه های زنجیره ای شهرستان نیز در این اقدام خلاف قانون و خیانت آشکار دست به انتشار مطالبی هم راستا بزنند که خوب انتظاری بیش از این از آنان نمی رود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • واقع گرا

    باسلام. درانتقاد از دیگران همیشه این سخن یادگار امام راحل به یادم می آید که (((تنها کسی اشتباه نمی کند که کاری نمی کند)))لذا هروقت هر انسانی درهر جایگاهی بیشتر فعال باشد بیشتر به چشم می آید وبیشتر مورد بررسی ونقد قرار می گیرد و درنتیجه بیشتر مورد حسادت وتخریب واتهام واقع می شود. این تخریب ها وقضاوت ها وتهمت ها از طرف دیگران طبیعی است. مهم این است که امام جمعه پر تلاش و ولایی نباید با این حرفها دلسرد شود و در مسیر الی الله سستی نشان دهد. چون (((ان الشاهد هو الحاکم )))پس حراسی نباید باشد که این کارها زمینه تاریخی ودینی وقرآنی هم دارد (((وان یکاد الذین کفرو لیزلقونک بابصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون انه لمجنون وماهو الا ذکر للعالمین ))) والعاقبه للمتقین

    محمد

    باسلام جمله معروفی داریم :که همیشه به طرف قطار در حال حرکت سنگ پرتاب می شود وکسی به قطار ساکن کاری ندارد . در این چند سال که ایشان امام جمعه رفسنجان است شاهد حرکت ،تلاش وزحمات ارزنده ایشان بوده ایم وشاهد جبهه گیری های منصفانه ایشان در دفاع از حق وولایت فقیه بوده ایم که این جبهه گیری ها بعضا به مذاق عده ای در شهر خوش نمی آید و همچنین شاهد حضور چشمگیر مردم در نماز جمعه نسبت به سابق هستیم ،طبیعی است یک چنین فردی خار در چشم عده ای می شود وبه دنبال آن اتاق فکر تشکیل می دهند تا اینکه چگونه بتوانندجایگاه این شخص را در انظار مردم پایین بیاورند ولی غافل از اینکه طبق آیه شریفه :ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین ، به جای تخریب ایشان آنچه مردم از این کار فهمیدند عدم صداقت ،فریب ومکر خود آنها است که به قدرت الهی به خود آنها بازگشت .

    صدیقه

    سلام برادران بزرگوار حیف نیست آخرت خودتان را به خاطر دنیای دیگران بفروشید.. جناج اصول گرا و اصلاح طلب هر دو مثل گل هستند که عطرشان متفاوت است نادیده گرفتن خدمات دیگران اغماض است و اغماض چیزی جز هلاکت نیست. هرکه خیانت کند. نمیمیرد تا در همیندنیا تاوانش را پس دهد.

    محمد

    با سلام.دوست عزیز ما جمله ای فرمدند از امام جمعه قبلی (ره) که در جمع مردم فهیم رفسنجان زدند . و ایشان هیچ توهینی نکردند . که شما این جوری گارد میگیرید و در تمام کارهایی که ایشان انجام دادند ولی این صحبت ایشان را ،مردم، با انتخابات بعدی مجلس به عرصه گذاشتند.

    محمد

    با سلام از امام جمعه پر تلاش بابت کارهایی از جمله ساخت مصلی ،ساخت سه حوزه علمیه ، رسیدگی به امور فقرا >همراهی با مردم و دولتمردان در جهت کارهای فرهنگی و اقتصادی و ...تشکر ویژه داریم. و تمام این مواضح درست و واقع بینانه بوده .دستشون هم درد نکنه که این مطالب را رسانه ایکرده اند ،که حداقل مردم خوب ما در جریان کار این گروه قرار بگیرند

    حسين

    جدای از جناح و جناح بازی فکر کنم استفاده از واژه فحاشی و دیکتاتوری اصلاً کار درستی نیست چرا که ایشان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرمان بودند و الان هم دستشون از این دنیا کوتاهه و کسی که تایید شده ولی فقیه باشه مطمئناً نمی تونه دیکتار یا یک انسان بد دهن به قول شما باشه من اصلاٌ کاری به جناح و جناح بازی و این حرفها ندارم ولی خدمات امام جمعه ۳۰ سال قبل بر هیچ بنی بشری پوشیده نیست چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس شاید خیلی از ماها ندونیم تنها لشکری که در همه زمینه ها یک سرو گردن به گفته خیلی از فرماندهان و رزمندگان زمان جنگ از لحاظ مادی و معنوی بالا بود لشکر ۴۱ ثار الله بود و این نشان از درایت و از خود گذشتگی ایشان در آن زمان بود مجال گفتن خیلی از مسائل در مورد شخصیت ایشان در این اینجا نیست اما جسارت به یک چنین شخصیتی کار درستی نیست چرا که ما مسلمان و شیعه هستیم و پیرو اهل بیت و مطمئناً خود ائمه هم تهمت و افترا به هم نوع را رد می کنند چرا که گفتن یک حرف یا تهمت در مورد شخص کار راحتی است ولی ثابت کردن آن خیلی سخت و دشوار است ، و خود خداوند هم در قرآن و در خیلی از روایات و احادیث شریف این مسائل رو رد می کنه پس بیائیم در مورد دیگران قضاوت نکنیم. والسلام

    علی

    ای گوساله ها به یک گاو رای دادید شاه بیت سخنان امام جمعه قبلی است. ضمنا اصلاح طلبا پیشرفت کردن و شدن مامور مخفی و فیلم و صوت مخفیانه میگیرن

    محسن

    سلام ۳۰سال امام جمعه قبلی چکارکرد برای مردم جز فحاشی ودیکتاتوری

    ناشناس

    سلام یکطرفه نمیشه به قاضی رفت! دوستان لطفا کل فایل جلسه رو منتشر کنن ببینیم چی گفتن و چی شنیدن!

    قلیزاده

    اگر جلسه خصوصی بوده اوج بی اخلاقی است که دزدکی فیلمبرداری کنن و پخش کنن .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان