امام جمعه رفسنجان:

مرگ بر اسرائیل و آمریکا مرگ بر تمام هم پیمانان و نوچه های آنان است

  • شناسه خبر: 102593
مرگ بر اسرائیل و آمریکا مرگ بر تمام هم پیمانان و نوچه های آنان است

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی روز قدس خون تازه ای را بر پیکره ملت های اسلامی وارد می کند و روز قدس به عنوان روز اعلام بیزاری از ملت غاصب صهیونیستی است.

خانه » آخرین اخبار » مرگ بر اسرائیل و آمریکا مرگ بر تمام هم پیمانان و نوچه های آنان است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن قدردانی از حضور مردم مومن این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این راهپیمایی خون تازه ای را بر پیکره ملت های اسلامی وارد می کند، بیت القدس قبله اول و اهمیت زیادی دارد و مسجدالاقصی محل معراج پیامبر است .
وی افزود: روز قدس آغاز بر یک پایان است این طور نیست که این اعلام برائت ها و راهپیمایی ها بی اثر باشد، روز قدس به عنوان روز اعلام بیزاری از ملت غاصب صهیونیستی است.

رمضانی پور با بیان اینکه امروز تنها فلسطین اشغال نشده است تصریح کرد: یکی از حامیان صهیونیسم رژیم خون آشام آل صعود است امروز مرگ بر اسرائیل و آمریکا شما مرگ بر تمام هم پیمانان و نوچه های آنهاست .
وی خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل بخواهد کوچکترین خطا یی انجام دهد به گفته مقام معظم رهبری تلاویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد .
رمضانی پور در ادامه مردم ضمن قدردانی از حضور مردم در شبهای قدر  و تشکر از نیروی انتظامی که در این شبها امنیت و نظم مراسمات رابرقرار کردند اظهار داشت: حال روزه داران در شب قدر به گونه ایست که تمام آلودگیها آنها پاک شده است.

وی ادامه داد: خوشا به حال شما بندگان که خطاب به شما گفته شده فرشته ای در روز آخر ماه رمضان ندا می دهد ای بندگان خدا بشارتتان باد که خداوند همه گناهان شما را آمرزیده و پس دقت کنید که چطور از این پس عمل کنید که عمل صالح باشد.
رمضانی پور به برگزاری نماز عید فطر در محل مصلی رفسنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم از ساعت ۵:۳۰ صبح و همراه با قرائت دعای ندبه شروع می شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش حفظ وحدت و یکپارچگی را ضروری دانست و گفت: مسئولان ادارات ما انقلابی اند و روحیه جهادی دارند و واقعا در این دولت خداوند فرماندار خوب و نجیب و فعال و آینده نگری را برای شهر ما مقرر داشته و نزدیک به دو برابر وقت اضافی می گذارند .
وی به جوانان توصیه کرد که برای کار ارزش قائل شوند و بیان داشت: کار عار نیست، جوانان باید به کشاورزی تن داده و آن را بروز کنیم ، ما فارغ التحصیل رشته کشاورزی زیاد داریم اما توجه ای نمی شود.
رمضانی پور تصریح کرد: از کشاورزی نترسیم و فاصله نگیریم هیچ صنعتی در رفسنجان به کشاورزی نمی رسد ما باید کشاورزی را با دانش و علم پیش ببریم در بعضی از جاها در شهر کسانی هستند که با بکارگیری علوم ۵ برابر دیگر جاها محصوصل برداشت می کنند .
وی به انهدام هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی توسط آمریکا اظهار داشت: حقوق بشر آمریکا این است این ها این جنایت ها را انجام دادند، ما  هزار شهید ترور تقدیم کرده ایم.
وی در بخش دیگری به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت:  برخی افراد دنبال  این هستند که بگویند اصلا فتنه ای نبوده است حضرت آقا بیش از۱۰۰ بار بر روی بحث فتنه ها تاکید دارند .
رمضانی پور بیان داشت: دولت نباید از برخی مسئولان که فیش حقوقی نجومی دارند رد شود باید پرونده های آنها را پیگیری کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان