امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

امروز اسرائیل توان مقاومت در برابر مردم مظلوم غزه را ندارد

  • شناسه خبر: 102508
امروز اسرائیل توان مقاومت در برابر مردم مظلوم غزه را ندارد

امام جمعه رفسنجان گفت: اسرائیل امروز حتی در برابر گردانی از گردانهای مردم مظلوم غزه و در برابر حزب ا.. لبنان توان مقاومت و ایستادگی را ندارد و در واقع این حاکی از پوشالی بودن درون کشور جعلی چون اسرائیل است .

خانه » آخرین اخبار » امروز اسرائیل توان مقاومت در برابر مردم مظلوم غزه را ندارد

حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی، در خصوص ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت : بر اساس مضمون روایاتی از ائمه اطهار ،ما باید همیشه از ظالم تنفر داشته باشیم و با او در جنگ و ستیز باشیم و از مظلوم دفاع نماییم .
وی تصریح کرد :نزدیک به چهار دهه است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی دیگر اسمی از اسرائیل جنایکار به عنوان سفارت وجود ندارد و در ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری سفارت خانه اسرائیل جعلی بسته می شود و سفارت خانه کشور فلسطین مظلوم بازگشایی می شود و به ابتکار امام راحل (ره) جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلامی می شود .
رمضانی پور افزود : هم در حیات مبارک امام (ره) و هم  در دوران رهبری فرزانه انقلاب ،هر سال بهتر از سال گذشته مردم هوشمندانه تر و با بصیرت تر در راهپیمایی روزقدس  با وجود روز های داغ تابستان و گرما حضور پیدا می کنند و فریاد دادخواهی مظلومانه مردم فلسطین را در قالب شعار سر می دهند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جعلی فریاد راهپیمایی کنندگان بوده و خواهد بود .
وی بیان داشت :مراسم روز قدس فردا  در شهرستان رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج آغاز و مسیر خیابان میدان آیت الله صدر و سپس به میدان شهید صیاد شیرازی و از آنجا به سمت مصلی روانه خواهیم شد و آنجا برنامه های متنوعی است از جمله سخنان فرماندار و همچنین برنامه خطبه های نمازجمعه را خواهیم داشت که قبل از نماز ظهرشروع خواهد شد و کمی بعد از اذان ،اقامه نماز جمعه را با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.
امام جمعه رفسنجان درخصوص فرمایشات رهبر فرزانه که فرموده اند”اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید” اظهار داشت :وعده بزرگانی همچون رهبر فرزانه انقلاب از جمله وعده های حق است و کلام نور است و ما هم امید آن داریم که این فرمایش نورانی رهبر فرزانه تحقق پیدا کند و در ۲۵ سال آینده ما شاهد وجود کشور غاصبی چون اسرائیل را در صفحه روزگار جهان نداشته باشیم و علائم و نشانه های آن هم در واقع الان نشان می دهد که امروز حتی در برابر گردانی از گردانهای مردم مظلوم غزه و در برابر حزب ا.. لبنان  توان مقاومت و ایستادگی را ندارد و در واقع این حاکی از پوشالی بودن درون کشور جعلی چون اسرائیل است .
وی در خصوص کمپین “اسرائیل را بر می چینیم ” اظهار داشت :هر ابتکاری که چهره ننگین رژِیم جعلی اسرائیل را به مردم نشان دهد و همچنین نظرهای خوب و ارزشمند مردم شریف ایران را در آنجا داشته باشید و انتشار دهید مسلما به مردم مظلوم فلسطین و ونابودی این رژیم کمک خواهد کرد.
وی تصریح کرد :فکر نمی کنم در جمهوری اسلامی و جمعیت هشتاد میلیونی ایران ،کسی باشد که نسبت به رژِیم جعلی اسرائیل خوش بین باشد و دلش بخواهد که این رژِیم باقی باشد و همه قوا ، دستگاه ها ، نیروها و همه اقشار مختلف نسبت به این رژِیم همیشه نگاه بدبینانه داشته اند و همیشه شعار نابودی این رژیم را سر داده اند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان