در بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آمده است:

روز جهانی قدس، خروش انزجار از مستکبرین و اعلام حمایت از مظلوم است

  • شناسه خبر: 102496
روز جهانی قدس، خروش انزجار از مستکبرین و اعلام حمایت از مظلوم است

روز جهانی قدس، تجلی عزم و اراده امت اسلام، نمایانگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان، تلاطم و جوش و خروش انزجار از مستکبرین و اعلام حمایت از مظلومین است.

خانه » آخرین اخبار » روز جهانی قدس، خروش انزجار از مستکبرین و اعلام حمایت از مظلوم است

به گزارش خانه خشتی، جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

تمام گرفتاری ما از آمریکاست. تمام گرفتاری مسلمین از آمریکاست. از این آمریکایی است که صهیونیسم را آن طور تقویت کره است و آن طور دارد تقویت می کند و برادر های ما را فوج فوج می کشد.
امام خمینی(ره)

شرارت های شیطان بزرگ و خودباختگی بعضی دولت های بی هویت منطقه که افسار خود را به مستکبرین بدسرشت سپرده اند و در مسیر خباثت آنان میتازند باعث شده تا این روز ها رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در خانه فلسطینیان و در قدس شریف گستاخانه تر با صاحبان سرزمین شان سر ستیز بردارد و جاری بر حریم خود کند خون برادران و خواهران مسلمان مان را.
این روز ها بی شرمانه تر از همیشه این افسار سپردگان سگ هار منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی توهین می کنند و این نظام مقدس را شر می خوانند، انفعال بعضی از مسئولین دولتی کار را به جایی رسانده که نوچگان این غده سرطانی منحوس به صراحت بیان می دارند که دست از صدور انقلاب بردارید! در حالی که از اصول مورد تاکید حضرت امام(ره) صدور انقلاب است، کمااینکه این صدور انقلاب اسلامی بود که تفکر استکبارستیزی و دفاع از مظلوم را در منطقه گسترانید و پرچم مقاومت را بلند کرد تا خار چشم دشمنان اسلام و مسلمین و طابوتی برای رویای خاورمیانه ی بزرگ باشد و مسبب آن شد تا آرزوی نیل تا فرات را به گور ببرند.
امروز شاهد آن هستیم که  برای محقق کردن خیال خام از بین بردن محور مقاومت از هیچ جنایتی سرباز نمی زنند و سربازان شان حاضر اند گذشتن از مرز زندگی زنان و نوزادان مظلوم  را به مقاصد ظالمانِ  تجاوزگر گره بزنند و شاهد آن هستیم که زندگی برادران و خواهران مسلمان مان اینچنین قربانی زورگویان می شود و به جرم حق طلبی، آن ها را هدف تک تیراندازان شان قرار می دهند و این درحالی است که  با زور ناقض حقوق مظلومان اند و با زر نامی در بین محکومان ندارند!
روز جهانی قدس، تجلی عزم و اراده امت اسلام، نمایانگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان، تلاطم و جوش و خروش انزجار از مستکبرین و اعلام حمایت از مظلومین است. لذا جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام حمایت خود را از تمامی مظلومین جهان اسلام به ویژه مردم ستم دیده فلسطین ابراز می دارد و نفرت و خشم خود را نسبت به مستکبرین عالم و بازیچگان دست آن ها اعلام می کند و امت اسلام و مردم بیدار، بصیر و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی را دعوت می نماید تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن به نمایش گذاشتن وحدت ، اراده و ظرفیت امت اسلام، حمایت قاطعانه خود را از مسلمانان مظلوم عالم اعلام نمایند و فریاد انزجار از استکبار سردهند و با مشت های گره کرده خود لرزه بر اندام دشمنان اسلام بیاندازند.
به امید تحقق هرچه زود تر آرمان آزادی قدس شریف
رمضان المبارک ۱۴۳۷

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان