کارگاه توجیهی جشنواره استانی هنرهای تجسمی و دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 100401
کارگاه توجیهی جشنواره استانی هنرهای تجسمی و دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در رفسنجان برگزار شد

کارگاه توجیهی جشنواره استانی هنرهای تجسمی و دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در سالن افصح هجری رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » کارگاه توجیهی جشنواره استانی هنرهای تجسمی و دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، جلسه و کارگاه توجیهی جشنواره استانی هنرهای تجسمی و دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور مسئول بسیج هنرمندان و مسئول گروه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان و دیگر هنرمندان بطور همزمان برگزار شد و اطلاعات و فراخوان جشنواره به شرکت کنندگان ارائه گردید.

کارگاه آموزشی جشنواره هنرهای تجسمی-جشنواره تئاتر بسیج-خانه خشتی

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان در این کارگاه توجیهی از برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج و تقویت فرهنگ بسیج و حمایت از تولید آثار نمایشی با شیوه نظارت بر تولید نمایش از مرحله نگارش تا اجرای عمومی و انتخاب و حضور در جشنواره سراسری در بخشهای نمایش صحنه ای، نمایش خیابانی و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار می شود.

وی ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومت، ادبیات پسا استعماری، نمایش و مدافعان حرم، ادبیات مقاومت، نمایش و شهدای حرم، دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص، ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن، ادبیات متعهد، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات زنان ، نمایش و گوهر آفرینش، ادبیات متعهد ، نمایش و رسانه های مجازی، ادبیات پسا استعماری ، نمایش و تهاجم فرهنگی، ادبیات پسا استعماری ، نمایش و مقام والای زن، ادبیات پایداری ، نمایش و حجاب و عفاف را از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

دانشور خاطر نشان کرد: آثار منتخب جشنواره استانی برای حضور در جشنواره کشوری به دبیرخانه مرکزی معرفی شده و پس از بررسی هیأت انتخاب کشوری گروه های برگزیده مرحله سراسری معرفی خواهند شد.

وی گفت: پرداخت کمک هزینه به نویسندگان نمایشنامه ها پس از تکمیل و تحویل نمایشنامه و تأیید استاد راهنما صورت می گیرد.

کارگاه آموزشی جشنواره هنرهای تجسمی-جشنواره تئاتر بسیج-خانه خشتی

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان یادآور شد: گروه های نمایشی که موفق به حضور در جشنواره کشوری شوند برای نمایش های خیابانی کمک هزینه به مبلغ بیست میلیون ریال و گروه های صحنه ای کمک هزینه به مبلغ پنجاه میلیون ریال برای آماده سازی نمایش دریافت خواهند نمود.

وی افزود: بررسی و ارسال کلیه آثار به همراه آرای بازخوانی استانی بصورت اسکن شده و ارسال به ایمیل سایت نسخه هنرinfo@noskhehonar.ir از سوی سازمان های استانی تا تاریخ ۱۰ تیرماه می باشد.

محمد دانشور برگزاری جشنواره کشوری را همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال سه نسخه از نمایشنامه کامل تولید شده به همراه نسخه WORD و مدارک لازم تا ۳۰ مهرماه، اجرای عمومی نمایش ها در سطح استان از ۱۲ آذرماه تا ۳ دی ماه و ارسال نسخه تصویری آثار اجرا شده به دبیر خانه کشوری تا ۱۰ دی ماه سال جاری می باشد.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت شرکت در جشنواره استانی هنرهای تجسمی نیز با مراجعه به لینک www.khanehkheshti.com/97488 از اطلاعات مربوط به این جشنواره باخبر شوند.

جهت دریافت فرم ثبت نام و اطلاعات بیشتر ، به دفتر کانون بسیج هنرمندان رفسنجان واقع در مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری مراجعه نمایید.

برچسب ها:
جشنواره استانی هنرهای تجسمی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان