رئیس هیات فوتبال شهرستان رفسنجان؛

باید به باشگاه مس رفسنجان توجه بیشتری شود

  • شناسه خبر: 100300
باید به باشگاه مس رفسنجان توجه بیشتری شود

علی اکبر پورمحمدی رئیس هیات فوتبال رفسنجان در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران مجتمع مس سرچشمه ضمن تشکر از تاسیس باشگاه مس رفسنجان و تیم فوتبال آن توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، خواستار توجه بیشتر به این باشگاه شد.

خانه » آخرین اخبار » باید به باشگاه مس رفسنجان توجه بیشتری شود

به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی روز گذشته و در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با مدیران مجتمع مس سرچشمه در محل شورای اسلامی شهر، با تشکر از حمایت های احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مرتضی دلاوری دبیر اجرایی کمیته راهبری فرهنگ و ورزش شرکت مس از ورزش استان و به خصوص فوتبال، خواستار توجه بیشتر به باشگاه مس رفسنجان شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان رفسنجان با تاکید بر اینکه با وجود صرف هزینه های بالا در بخش ورزش و به خصوص فوتبال، متاسفانه تیمی از استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور ندارد، ابراز امیدواری کرد با حمایت های همیشگی و توجه بیشتر مجموعه مس، شاهد صعود یکی از نمایندگان مس در فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال کشور باشیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مقام پنجم دست یافت و از صعود به لیگ برتر باز ماند.

برچسب ها:
فوتبال مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان