دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • zahra

    سلام خیلی خوبه ما ازش خرید میکنیم و خیلی راضی هستیم همه محصولاتشونم با کیفیته

    محسن

    با سلام خدمتون میخواستم بدونم شما فروشگاه مرکزی دارین و یا فقط انبار دارین و از انبار سفارشارو میفرستین؟ ممنون میشم جوابمو بدین.

    حسن

    مال منه حالا راضی شدی حسن اقا

    حسن

    مال منه حالا راضی شدی

    حسن

    آقایون این شرکت مال کیه؟ خدا وکیلی من نمیدونم. فقط میخوام بدونم مال کیه نه اینکه چشمش بزنم. لطفاً جون حسن بهم بگید.

    مهدی

    خدا کنه که شما راست بگین....

    r.sh

    یه دوست چرا بعضی ما مردم رفسنجان به محض اینکه یک کاری می خواد در شهرمون انجام بشه می گردیم ببینیم چطور می شه سیاسیش کرد، آخه کار به این با ارزشی چرا ازش استفاده نکیم جدای از این بعضی از مسئولین کرمان می خواند اول در کرمان این کار افتتاح بشه حالا به جای همایت کردن دنبال چی می گرید!!!!!!

    بی نام و نشان

    بخاطر دوروغگوی بعضیا و .......

    شهروند

    در پاسخ به سئوال آقا جواد : ارزش و اهمیت این نوع خدمات که در کشور بی نظیر است فقط به اشتغال جوانان نیست هر چند که اشتغال نیاز حیاتی جوانان و شهر است. این خدمت معیشت مردم را بهبود میبخشد این خدمت به امنیت شهروندان کمک میکند این خدمت رفاه عمومی را افزایش میدهد این خدمت زندگی شهری را آسان میکند این خدمت کیفیت زندگی در رفسنجان را متحول میکند و این خدمت شهر رفسنجان را از دیگر شهرها متمایز میکند واین تنها بخشی از دستاوردهای این طرح است حال به نظر شما مهم است که کی از این طرح حمایت میکند ؟؟؟!!!!!!!!

    یه کارگر

    اینم یه کار خدماتی است .

    جواد

    ای شرکت مال کیه که همه شدن مبلغش!!!!! جالبه میگن ۲۰۰۰ نفر میرن سر کار؛ ب جا کار تولیدی سراغ چ کارهایی میرن ی سوال اگه گیریم ۲۰۰۰ نفر برن سر کار ۳۰۰۰ نفر بیکار میشن ک!!!!

    r.sh

    با سلام دوست عزیز. وقتی توی شهرمان یه کار خدماتی ارزشمند برگزار میشه و باعث پیشرفت شهر میشه دیگه چه فرقی داره که توسط چه کسی دایر شده. این ۲۰۰۰ نفر چکار میکنن و چگونه مشغول به کار میشن ماهیت اصلی این داستان نیست. اصل ماجرا اینه که این کار برای اولین بار از شهر رفسنجان شروع شده و هدفش رفاه مردمه. برای بهتر شدن و پیشرفت شهرمان هم که شده باید از این ایده ها استقبال کنیم و هرکداممان به نوعی برای بهتر پیش رفتن آن کمک کنیم.

    بستنی فروش

    شما چی گیرتون میاد ؟

    رضا

    نمیدونی؟؟ این شرکت مال کیه!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان