آذین خبر داد؛

یکی از علل ورود افراد به زندان حمل و یا مصرف مواد مخدر است/ رفسنجان رتبه اول طلاق توافقی در استان را دارد

  • شناسه خبر: 69205
یکی از علل ورود افراد به زندان حمل و یا مصرف مواد مخدر است/ رفسنجان رتبه اول طلاق توافقی در استان را دارد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حال حاضر یکی از علل ورود افراد به زندان حمل و یا مصرف مواد مخدر است.

خانه » آخرین اخبار » یکی از علل ورود افراد به زندان حمل و یا مصرف مواد مخدر است/ رفسنجان رتبه اول طلاق توافقی در استان را دارد

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه شیوع اعتیاد در کشور و استان های مرزی به خصوص کرمان بیشتر است، گفت: در حال حاضر یکی از علل ورود افراد به زندان حمل و یا مصرف مواد مخدر است.

آذین پیشگیری از اعتیاد را بسیار مهم تر دانست و افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در کنار آموزش مهارت های زندگی به افراد، توانمندسازی آنان را یز افزایش دهیم.

وی ایجاد شغل را یکی از راه های جلوگیری از وزود افراد به سمت مواد مخدر عنوان کرد و گفت: علت اصلی اعتیاد بیکاری نیست؛ چرا که بسیاری از شاغلین نیز به سمت و سوی اعتیاد کشیده می شوند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نبود برنامه مناسب برای پر کردن اوقات فراغت افراد را یکی از دلایل گرایش آنان به اعتیاد بیان کرد و افزود: استفاده ازماهواره، برهم ریختگی و اختلافات خانوادگی از دیگر موارد گرایش افراد به مواد مخدر است.

حسین آذین توجه به نیاز جوانان را در کاهش گرایش آنان به مواد مخدر مؤثر خواند و اظهار کرد: با برخورد فیزیکی نمی توان با اعتیاد مبارزه کرد، بلکه باید با آموزش، توسعه ورزش از شیوع آن جلوگیری کرد.

وی در دسترس بودن مواد مخدر را یکی دیگر از راه های گرایش افراد به مواد مخدر بیان کرد و گفت: متأسفانه شاهد گرایش افراد به مواد مخدر صنعتی هستیم که تأثیرات مخرب آن بر روی مغز به مراتب سریع تر و زیان بارتر از مواد مخدر سنتی است.

حسین آذین با اشاره به اینکه امروزه طلاق در کنار اعتیاد یکی از معضلات اساسی شهرستان است، گفت: متأسفانه استان کرمان رتبه اول طلاق توافقی را در کشور به خود اختصاص داده است و شهرستان رفسنجان نیز رتبه اول طلاق توافقی در استان را دارد و به همین منظور باید بر روی آموزش خانواده تأکید کرد.

برچسب ها:
اعتیاد اوقات فراغت خانه خشتی رفسنجان طلاق مواد مخدر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان