در تجمع جمعی از اهالی نوق عنوان شد؛

حادثه خیزترین جاده استان کرمان از ذهن ما نرفته است/ افتتاح پنج کیلومتر جاده نوق – رفسنجان در روز شوراها

  • شناسه خبر: 63701
حادثه خیزترین جاده استان کرمان از ذهن ما نرفته است/ افتتاح پنج کیلومتر جاده نوق – رفسنجان در روز شوراها

فرماندار رفسنجان با حضور در جمع تعدادی از معترضین به آسفالت جاده نوق – رفسنجان گفت: این جاده حادثه خیزترین جاده استان کرمان بوده و از ذهن ما نرفته است.

خانه » آخرین اخبار » حادثه خیزترین جاده استان کرمان از ذهن ما نرفته است/ افتتاح پنج کیلومتر جاده نوق – رفسنجان در روز شوراها

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان با حضور در جمع تعدادی از معترضین به آسفالت جاده نوق – رفسنجان گفت: این جاده حادثه خیزترین جاده استان کرمان بوده و از ذهن ما نرفته است.

حمید ملانوری با بیان اینکه ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار به این جاده تخصیص یافته است، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای دو بانده نمودن آن اختصاص یافته و انجام آن به سرعت در حال پیگیری است.

IMG_1245

وی با بیان اینکه در سالگرد شوراها پنج کیلومتر از این جاده افتتاح می شود، گفت: قیر یارانه ای رایگان برای آسفالت جاده اختصاص یافته است و کمک های زیادی از سوی انجمن خیرین راهسازی روستایی صورت گرفته است.

وی جاده بافق را از پروژه های ملی عنوان کرد و گفت: جاده بافق حیاتی است و نیاز به اعتبار ملی دارد؛ در حال پیگیری برای دریافت اعتبار و کمک دهیاری هستیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه قیر یارانه ای برای آسفالت این جاده تخصیص داده شده است، گفت: زیرسازی جاده بافق قبلاً انجام شده و نیازمند همت خیرین برای آسفالت آن هستیم.

IMG_1246

برچسب ها:
آسفالت خانه خشتی رفسنجان نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دیدار

    بعد سی سال خودتون و کشتید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان