با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری صورت می‌گیرد

پخش زنده مستند «صبح آغاز» از رفسنجان

  • شناسه خبر: 50727
پخش زنده مستند «صبح آغاز» از رفسنجان

مستند زنده «صبح آغاز» از شبکه شما با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری رفسنجان پخش می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » پخش زنده مستند «صبح آغاز» از رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، شهرستان رفسنجان مکان‌های دیدنی بسیار زیادی دارد که از سراسر کشور و جهان برای دیدن آن به رفسنجان سفر می‌کنند.

بعضی افراد اهل سفر هستند و همواره در تعطیلات و زمان‌های مختلف سال به مکان‌های دیدنی سفر می‌کنند و تجربه کسب می‌کنند و در برنامه سفر خود مکان‌های دیدنی شهرستان رفسنجان را نیز می‌گنجانند اما عده‌ای هم بنا به دلایلی نمی‌توانند سفر کنند و مشتاق دیدن این بناها و اماکن هستند در این راستا گروه تولید صدا و سیمای مرکز کرمان با تلاش‌هایی که برای ساخت برنامه‌های متنوع با موضوعات مختلف دارد این بار برای معرفی مکان‌های دیدنی رفسنجان به صورت زنده اقدام کرده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری رفسنجان در این زمینه به خبرنگار فارس در رفسنجان گفت: به منظور معرفی بناها و مکان‌های دیدنی شهرستان رفسنجان مستند «صبح آغاز» توسط گروه تولید صدا و سیمای مرکز کرمان ساخته می‌شود.

مصطفی بخشی تصریح کرد: این برنامه که به طور زنده از شبکه شما پخش می‌شود از مجموعه حاج‌آقاعلی با معرفی صنایع‌دستی شهرستان از قبیل چرم، قالیبافی، غذاهای سنتی و شیرینی‌های سنتی این شهرستان است.

وی متذکر شد: سایر ظرفیت‌های شهرستان رفسنجان نیز از طریق ساخت این برنامه معرفی و در این مستند از هنرمندان شهرستان نیز استفاده می‌شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان