قابل توجه مسئولین؛

فرودگاه رفسنجان در آستانه تعطیلی قرار دارد

  • شناسه خبر: 167381
فرودگاه رفسنجان در آستانه تعطیلی قرار دارد

بی تدبیری مسئولان رفسنجان و کنسلی های پی در پی پروازهای فرودگاه این شهرستان توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر، این فرودگاه را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

خانه » رفسنجان » فرودگاه رفسنجان در آستانه تعطیلی قرار دارد

بر اساس اخبار کسب شده از وضعیت این روزهای فرودگاه رفسنجان، با وجود امکانات بسیار مناسبی که این فرودگاه در اختیار دارد، اما کنسل شدن پروازهای آن از سوی شرکت هواپیمایی ماهان تنها شرکت طرف قرارداد فرودگاه رفسنجان، موجب خسارت وارد آوردن به شرکت هلدینگ فرودگاه و از طرفی مستهلک شدن نیروها شده و ادامه این روند قطعا فرودگاه را به تعطیلی می کشاند.

عباس رفیعی رئیس شرکت هندلینگ فرودگاه رفسنجان نیز در گفتگو با خانه خشتی در این خصوص گلایه داشت و اظهار داشت: از زمانیکه پروازهای فرودگاه رفسنجان کنسل می شود، تمام وسایل ارائه خدمات به مسافران در معرض آفتاب و در حال تخریب است.

وی بیان داشت: وقتی علت کنسلی پروازها را مقامات بالا دست، می پرسیم می گویند پرواز نیست.

رفیعی با انتقاد از کم لطفی مسئولین شهرستان نسبت به این مشکل گفت: اگر این وضعیت ادامه داشته باشد قطعا این فرودگاه تعطیل خواهد شد و تعطیلی فرودگاه بیکاری نیروهای هلدینگ را به دنبال دارد و آژانس های پرواز شهرستان هم با هزینه هایی که کرده اند تعطیل می شوند.
وی افزود: مسئولین شهرستان از فرودگاه بازدیدی داشته باشند و مشکلات کنسلی پرواز را مورد بررسی قرار دهند و راهکاری برای این مشکل ارائه دهند.

رفیعی به ظرفیت مس سرچشمه برای حمایت از فرودگاه رفسنجان اشاره داشت و گفت: بیشتر پروازهای مس سرچشمه از کرمان انجام می شود اگر جلسه ای با مسئولین مس گذاشته شود می توان از ظرفیت مس برای پروازهای رفسنجان استفاده کرد.

این در حالی است که می توان با تدبیر مسئولان شهرستان رفسنجان و انعقاد قرارداد با شرکت هواپیمایی دیگری که خدمات بهتر و حتی با قیمت پایین تر عرضه می کند، با ایجاد یک فضای رقابتی، در جهت توسعه روزافزون فرودگاه گامی برداشت.
هر چند برخی مسئولین رفسنجان گویا اصرار خاصی بر ادامه قرارداد فرودگاه با ماهان ایر را دارند که این خود با وجود مشکلاتی که آقایان مستحضر هستند، بی انصافی بزرگ در حق مردم شریف شهرستان رفسنجان است.

برچسب ها:
آستانه تعطیلی بیکاری تعطیلی دست های پشت پرده شرکت هندلینگ فرودگاه رفسنجان فرودگاه رفسنجان ماهان ایر مس سرچشمه مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان