فرماندار رفسنجان:

کج روی ها به خاطر در ک نشدن مفهوم انقلاب است

  • شناسه خبر: 165381
کج روی ها به خاطر در ک نشدن مفهوم انقلاب است

فرماندار رفسنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و فرهنگی ما است و این آموزه ها هرگز تولید کننده فساد نیست اگر اتفاقی میافتد بخاطر کج روی کسانی است که درک نکردند که انقلاب به چه مفهومی است.

خانه » سیاسی » کج روی ها به خاطر در ک نشدن مفهوم انقلاب است

به گزارش خانه خشتی ، مجید فصیحی هرندی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امیدواریم در این مسیری که قرار گرفته ایم برای رسیدن به اهداف و آرمان های شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با همکاری و مساعدت این کشتی به مقصد خود برسد.
وی افزود: هدف پیامبران وائمه معصومین(ع) سعادت همه انسان ها و رهنمون کردن آنها به راه رستگاری است.
هرندی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی بود که در سال ۵۷ به پیروزی رسید گرچه سال های قبل ریشه دار شده بود و در بین مردم طرفدارانی پیدا کرده بود اما در سال ۵۷ موفق شد به حاکمیتی پایان دهد که از بعضی امور آلوده بود.
وی افزود: نظام سیاسی که در ایران حاکم بود و به عنوان پادشاهی از آن نام برده میشود وابسته به دولت های غربی بود اگر به ظاهر بعضی پیشرفت هارا نسبت به بعضی کشور ها داشتیم از لحاظ مسائل مادی در ظل این مسئله بود که کشور ما نقش ژاندارم این منطقه را برای آمریکا ایفا میکرد.
فصیحی هرندی عنوان داشت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید بعضی از چیزهایی را که ضد ارزش بود از خود دور کردیم و انقلاب بر پایه آن شکل گرفت.
وی مطرح کرد: همه ما میدانیم که به خاطر مسائل مادی قیام نکردیم بلکه به خاطر اجرای احکام خداوند و جامعه ای مبتنی بر احکام و آموزه های اسلامی قیام کردیم.
هرندی بیان داشت: اگر امروزه به هرکدام از این اهداف دست یافتیم موفق بوده ایم و اگر به بعضی آنها دست پیدا نکردیم باید تلاش کنیم به آنها برسیم.
وی تاکید داشت:امروزه شاهد بعضی کج روی ها در بعضی قسمت های جامعه هستیم اینها اثرات نظام جمهوری اسلامی نیست, نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی و فرهنگی ما است و این آموزه ها هرگز تولید کننده فساد نیست اگر اتفاقی میافتد بخاطر کج روی کسانی است که درک نکردند که انقلاب به چه مفهومی است.
هرندی عنوان داشت: اگر قرار باشد بعضی رفتارهای ما همانند کسانی باشد که در زمان سلطنت پهلوی آن را انجام میدادند باید هشدار دهیم که داریم از اهداف انقلاب اسلامی دور میشویم و باید همگی مراقب باشیم که با عمل صحیح و امر به معروف و نهی از منکر آنها را اصلاح کنیم.
وی افزود: کسانی که در این مسیر به درستی عمل نمیکنند کسانی هستند که خودشان را در سیستم های ما جا زدند و باید پالایش شوند.
هرندی خاطر نشان کرد: امروز خداراشاکر هستیم که با اینها برخورد میشود و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند از این برخورد ها حمایت میکنند, برخورد با کسانی که مفسدانه در جامعه ممکن است اثرات سویی بر افکار و اندیشه های جوانان و نوجوانان بگذارند.
فرماندار رفسنجان با اشاره به خاطرات دفاع مقدس گفت: در سال ۵۹ عراق با حمایت بعضی کشورهای بزرگ به ایران اسلامی حمله کرد در آن زمان ما در وضعیت خاصی بودیم که به سادگی نمیتوانستیم از کشورمان دفاع کنیم.
وی افزود: ابتدا مجبور شدیم بعضی از قسمت های خاکمان را ترک کنیم و مشکلاتی برایمان فراهم شد اما کم کم وحدت پیدا کردیم و در مقابل آنها ایستادیم.
هرندی خاطر نشان کرد: اولین عملیات موفقیت آمیز را در حصر آبادان به درستی انجام دادیم و طریق القدس را در ازادی بستان انجام دادیم و عملیات های بعدی فتح المبین بیت المقدس رمضان محرم والفجرها و کربلاها را انجام دادیم.
وی عنوان کرد: بسیاری از فرزندان به شهادت رسیدند و جانباز و ازاده شدند و بسیار هم به عنوان رزمنده در جامعه وجود دارند.
هرندی در پایان بیان کرد: بسیاری از فرزندان شما به دلایل عملیات هایی که بر علیه دشمن انجام میدادند به اسارت در آمدند یا محاصره از سوی دشمن شدند از همان ابتدا درک کردند که باید دنباله مبارزه ای که در کشور دارند در آنجا هم داشته باشند و در مقابل دشمن کوتاه نیایند و چنان ایستادگی کنند که دشمن بداند آنها از اهداف خود دست نخواهند کشید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان