امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد؛

لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

  • شناسه خبر: 165380
لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است و غدیر روز یاس و ناامیدی دشمنان است.

خانه » سیاسی » لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوی الهی اظهار داشت: تقوی الهی یکی از بلندترین فصول عملی زندگی حضرت علی (ع) است، مراقب دلهایمان باشیم که آلوده به هوی و هوس نشود .
وی با تبریک ولادت باسعادت امام هادی (ع) بیان داشت: وجود ایشان مظهر فضائل اخلاقی و کمالات نفسانی و الگویی برای حق جویان و ستم ستیزان است، یکی از کارهای مهم امام هادی (ع) حفظ خط فکری و فرهنگی تشییع بود.
امام جمعه موقت رفسنجان تصریح کرد: یکی از یادگارهای امام هادی (ع) زیارت جامعه کبیره است که در این زیارت ۲۰۲ ویژگی ازامام معصوم بیان شده است وعلما به این زیارت توصیه کرده اند.

حجت الاسلام محی الدینی به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سلحشور ملت در سال ۶۹ اشاره کرد و عنوان داشت: آزادگان با همکاری رزمندگان و شهدا پیروزی را به کشور و ملت به ارمغان آورده اند آنها با تحمل شکنجه های روحی و جسمی صبوری کردند وشجاعت را به جهانیان تفهیم کردند.
وی افزود: درس بازگشت آزادگان این بود ملتی که مقاومت را پیشه خود کند و با اتکای به خداوند و راه اهداف خود بایستد در نهایت پیروز خواهد بود.
خطیب نماز جمعه رفسنجان با بیان اینکه صبر و استقامت دو مقوله ای است که رهبر انقلاب در بیانات خود همیشه با آن تاکید داشته اند گفت:ملت ایران با مقاومت و صبر همیشه پیروز میدان بوده است، اگر صبر و استقامت با ایمان واقعی و قلب انسان آن را باور داشته باشد کارها آسان و مشکلات حل می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز درس دیگری از مقاومت در حال تکرار است ملت ایران امروز مشغول مقاومت در جنگ اقتصادی است، گر دولت ما در جنگ اقتصادی مقاومت از خود نشان دهد همان اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب بارها تاکید داشتند اگر به آن عمل شود کارها به سرانجام می رسد ولی اگر نگاه به داخل باشد نه نگاه به بیرون، کار انجام می شود.
امام جمعه موقت رفسنجان تاکید داشت: هر لبخندی به دشمن او را پر رو می کند اما غضب بر دشمن او را سر جای خود می نشاند، امروز ما بهترین اقتدار را در کشور داریم دشمنان این را می دانند .
وی افزود: مقام رهبری می فرمایند ما در شعب ابیطالب نیستیم که ما را محاصره کنند در آن دورانی که پیامبر حتی آب و غذا به سختی بر اهل بیت وهمراهانش می رساند، اما امروز اینچنین نیست برخی آیه یاس نخوانند و ملت ایران و جوانان را ناامید نکنند.
محی الدینی با بیان اینکه یکی از کارهای دشمن ایجاد ناامیدی در مردم و مسئولین است گفت: امروز وضعیت ما طوری است که دشمن حساب خود را می کند، دشمن می داند امروز فرزندان سپاه و ارتش چه افتخاراتی کسب کرده اند اگر این اقتدار نبود آمریکا به دست و پا نمی افتد و اسرائیل در منطقه نمی آمد و بخواهد با آمریکا همکاری نماید ، تفاهم بنویسید و بگویند دست به دست هم بدهیم در مقابل ایران بایستیم .
وی بیان داشت:آنهایی که دم از اقتدار و قدرت می زدند امروز تفاهم نامه می نویسند تا در مقابل ایران بایستند ولی کور خوانده اند این درس را آزادگان به ما داده اند که با مدیریت قوی و صبر و مقاومت در مقابل دشمنان پیروز خواهیم بود.
امام جمعه موقت رفسنجان به کودتای ۲۸ مرداد کودتای آمریکایی و انگلیسی علیه نهضت ملی ایران اشاره داشت و گفت: این کودتا حاوی تجربه و عبرت های مهمی است که جوانان و همه باید بدانیم اگر تجربه ای تلخ است تکرار نکنیم و بدانیم آمریکا به آنهایی که چراغ سبز به آمریکا نشان دادند نارو خواهد زد، امروز همان داستان قبلی در حال تکرار است فقط نقش ها عوض شده است.
وی افزود: آن روز دولت انگلیس، تهدید نظامی و اقتصادی می کرد و آمریکا در باغ سبز نشان می داد و وعده های دروغین می داد در حالیکه در کودتا انگلیس و آمریکا با هم بودند امروز هم چنین است اروپا همنشین آمریکاست، آمریکا تحریم می کند اروپائیان پشت صحنه دخالت می کند، چرا اروپا در برجام خفه شده؟ چرا در مقابل آمریکا نمی ایستند؟
حجت الاسلام محی الدینی گفت: در جنگ اقتصادی ایران ، آمریکا و اروپا دست به دست هم دارند این باید تجربه ای باشد برای ملت و مسئولین که مواظب باشند چراکه دشمنان دلشان به حال ملت ایران نمی سوزد.
وی ادامه داد: اگر ما ساعتها با آمریکا مذاکره کنیم انها خوشحال نیستند، وزیر امور خارجه مستقیما سر میز مذاکرات نشست او را تحریم کردند فقط به خاطر اینکه گفت ازآرمان هایمان کوتاه نمی آییم چرا حالا باید بخندیم و کنار آنها بنشینیم، تا وقتی دشمنی آمریکاست شعار ما مرگ برآمریکاست.

امام جمعه موقت رفسنجان با تبریک عید غدیر خم و با اشاره به اینکه لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است اذعان داشت: مقام امامت اصلی ترین جایگاه است و غدیر روز یاس و ناامیدی دشمنان است، ولایت سپر محکمی در مقابل دشمنان است اگر فتنه ای انجام شود ولایت تمام قد می ایستد مردم همه نمی گذارند لحظه ای ولایت فقیه تنها بماند و این را دشمنان می دادند.

برچسب ها:
غدیر نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان