با واحدهای صنفی فاقد جواز کسب برخورد جدی می شود

  • شناسه خبر: 164707
با واحدهای صنفی فاقد جواز کسب برخورد جدی می شود

بازپرس دادسرای رفسنجان گفت: با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب که در رفسنجان تعداد آنها زیاد است جدی تر برخورد می شود.

خانه » اقتصادی » با واحدهای صنفی فاقد جواز کسب برخورد جدی می شود

به گزارش خانه خشتی؛ در راستای امتداد فعالیتهای جلسه ای با حضور ریاست اماکن ،شعبه تعزیرات ،نماینده صنعت،معدن و تجارت رفسنجان  در محل دادسرای رفسنجان برگزار شد.

محمد قریب بازپرس دادسرای رفسنجان در حاشیه ی جلسه  کمیته صیانت از حقوق عامه رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت جدی بر داروخانه ها از نظرتخلفات تعزیزاتی و بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: با واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب که در رفسنجان تعداد آنها زیاد است جدی تر برخورد می شود به همشهریان و اصناف فاقد جواز کسب پیشنهاد می کنیم پیگیر اخذ کسب جواز باشند در صورت تخلف با آنها برخورد قانونی می شود.

قریب افزود: واحدهای صنفی جهت توزیع عادلانه اقلام ضروری از جمله شکر و گوشت و… در سطح شهراقدام نمایند در غیر اینصورت به جرم احتکار و دیگر تخلفات با آنها برخورد می شود .

بازپرس دادسرای رفسنجان با بیان اینکه بسیاری از اصناف رفسنجان موضوع را جدی گرفتند و خود را اصلاح کردند گفت: امیدواریم سایر اصناف در فرصت پیش آمده قبل از آنکه با انها برخورد قانونی شود خود را اصلاح نمایند.

وی به بحث تشویق واحدهای صنفی اشاره داشت و عنوان کرد: طرح تشویق واحدهای صنفی طرحی است که از ابتدای امر مورد توجه ما بوده است به این صورت که در طی بازدید، واحدهای صنفی بدون اشکال قانونی از طریق رسانه ها به مردم معرفی می شوند و تقدیرنامه ای از طریق کمیته صیانت به آنها اهداء می شود.

 

برچسب ها:
جواز کسب دادسرای رفسنجان محمد قریب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان