ادبیات ما با قرآن آمیخته است

  • شناسه خبر: 144332
ادبیات ما با قرآن آمیخته است

اسماعیل آذر گفت: خوب است ایات قران را با شعر در سینه مردم بیاموزیم ادبیات ما با قران امیخته است دعاهای نهج ابلاغه سرشار از ادبیات است .

خانه » فرهنگی مذهبی » ادبیات ما با قرآن آمیخته است

به گزارش خانه خشتی ؛ اسماعیل آذر مجری مشاعره صدا و سیما در مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ حفظ قران کریم سوره یس که عصر روز گذشته در تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت:ما اگر از طریق هنر قران را پیش ببریم خیلی سریع همه گیر خواهد شد .
وی بیان داشت :مولوی و دیگر شاعران با یک ایه کوتاه از قران با شعر سرودن تصویر و فضاسازی کرده اند .
اسماعیل اذر تصریح کرد :ایات قران را با شعر در سینه مردم بیاموزیم ادبیات ما با قران امیخته است دعاهای نهج ابلاغه سرشار از ادبیات است .
در ادامه جلسه میرافضلی رئیس روابط عمومی سرچشمه اظهار داشت :ایده مسابقه از مدیریت محترم مس سرچشمه بود از ما خواستند یک فعالیت قرانی فراگیرد در حوزه رفسنجان و سرچشمه انجام بدهیم .
وی بیان داشت :سه هزار نفر در مسابقه شرکت کردند و دو سوم انها از طریق سایت حدود هزار نفر ازطریق مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اناز ،رفسنجان و سرچشمه ثبت نام کردند که جا دارد از کسانیکه ما را یاری کردند تشکر کنم .
وی با بیان اینکه ازمون در جمعه هفتم اردیبهشت اغاز شده است گفت :همزمان در سه نقطه رفسنجان انار و شهر سرچشمه برگزار شد و در این آزمون هزار ۸۵۱ نفر شرکت کردند بعد از تصحیح به مرحله بعدی رفتند۵۷۱ نفر بالای ۸۰ درصد جواب صحیح دادند که باعث خوشحالی شد که از این تعداد ۳۵ نفر به طور کامل پاسخ صحیح دادند به قرعه کشی راه یافتند و مابقی ۱۰۰ جایزه تدارک شده به صورت قرعه کشی به انها داده می شود .
میرافضلی گفت :این برنامه به صورت های دیگر استمرار پیدا خواهد کرد ،هدف اصلی این است که فرهنگ قران نهادینه شود و با قران مانوس شویم و در زندگی ما تاثیر گذار باشد .

برچسب ها:
اختتامیه حفظ سوره یس ادبیات اسماعیل آذر تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان