حجت الاسلام رمضانی پور:

امام زاده سید غریب باید کانون توجه دل ها شود

  • شناسه خبر: 14016
امام زاده سید غریب باید کانون توجه دل ها شود

به گزارش خبرنگار خانه خشتی …

خانه » آخرین اخبار » امام زاده سید غریب باید کانون توجه دل ها شود

حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خبرنگار خانه خشتیاز تسریع روند ساخت و ساز امام زاده سید غریب رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد و افرزود: برای این منظور تدابیری اندیشیده شده است تا با مدیریتی بهتر، این مکان مذهبی کانون محبت و مودت و توجه دل ها شود.

امام جمعه رفسنجان با یادآوری خدمات مرحوم هاشمیان در مدیریت امام زاده، گفت: با مدیریت صحیح، هر امام زاده ای می تواند قطب بزرگ فرهنگی باشد، به خصوص امام زاده سید غریب که از لحاظ بعد مسافت به شهر نزدیک است.
وی ادامه داد: ان شاءا… به حول و قوه الهی این جایگاه فرهنگی به ایده اصلی خود برسد و متولیان این امر به خصوص اداره اوقاف شهرستان و استان در این زمینه تلاش کنند تا خدمات بیشتری برای استفاده مردم از این مکان مذهبی ایجاد شود.

برچسب ها:
امام زاده امام زاده سید غریب باید کانون توجه دل ها شود. اوقاف دل سید سید غریب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی

    سلام به اهالی مهربان و مورد عنایت قرار گرفته ائمه من هادی از تهران هستم به زیارت امام زاده تا حالا دو سه باری اومدم باید بگم اولین بار فقط یه اتاق بود تازه پیدا شده بود تک وتنها سری بعد که اومدم جمعیت توش اوج میزد و اطرافش پره مغازه واخرین سری که اومدم خالی و سوت و کور اره والله اسمش همون امام زاده سید غریب باید باشه چون واقعا غریبه دل ادم میشکنه مناره های رو به تخریب اون رو میبینه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان