مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توزیع ۱۰۰ سری اقلام اساسی جهیزیه را بین نوعروسان آغاز کرد

  • شناسه خبر: 212594
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توزیع ۱۰۰ سری اقلام اساسی جهیزیه را بین نوعروسان آغاز کرد

فرماندار رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پی انجام مسئولیت های اجتماعی، ۱۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم کالای اساسی را تهیه و امروز هم توزیع آن ها را بین نوعروسان نیازمند شروع کرد.

خانه » اجتماعی » مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توزیع ۱۰۰ سری اقلام اساسی جهیزیه را بین نوعروسان آغاز کرد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این آیین که با حضور حجت الاسلام کرمی نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه، محققی مدیر مجتمع‌ مس، فداکار مدیرکمیته امداد رفسنجان و علی مهدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در محل یکی از سوله های متعلق به مجتمع مس سرچشمه حوالی میدان صنعت شهرستان انجام شد ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: این کار فرهنگی و خداپسندانه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است.

وی افزود: با هماهنگی کمیته امداد، بهزیستی و دفتر امام جمعه شهرستان لیست زوج‌های بی بضاعت و نیازمند تهیه شد و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم در جهت شکل گیری زندگی آن‌ها گام اساسی برداشت و اقلام‌اساسی شروع زندگی آن‌ها را تامین کرد و امروز هم کار توزیع آغاز شد.
رضایی گفت: این امر باعث تشکیل و شروع زندگی ۱۰۰ خانواده می شود که در راستای جوانی جمعیت هم می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

حجت الاسلام کرمی نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه هم‌ در این آیین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان توصیه به انفاق بسیار شده و اینکه مسیولان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اقدام به تهیه اقلام اساسی شروع زندگی ۱۰۰ زوج جوان کردند انفاقی‌ بسیار ارزشمند و در درگاه خداوند مورد قبول است.

حسین محققی رییس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: تهیه این کالاهای اساسی که هر سری ۱۳ قلم شامل یخچال، تلویزیون، فرش، گاز، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه است می تواند مسیر شکل گیری یک زندگی را هموار سازد لذا در زمینه‌انجام‌مسئولیت های اجتماعی شرکت مس، این کار انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان