راهیابی آثار هنرمندان رفسنجانی به اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما

  • شناسه خبر: 95616
راهیابی آثار هنرمندان رفسنجانی به اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما

آثار هنرمندان رفسنجانی در اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما پذیرفته و به بخش رقابتی و غیر رقابتی راه یافت.

خانه » آخرین اخبار » راهیابی آثار هنرمندان رفسنجانی به اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما

به گزارش خانه خشتی، در اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما، ۱۵ اثر نه هنرمند رفسنجانی پذیرفته و به بخش رقابتی و غیر رقابتی راه یافت.

فیلم های «صریر قلم» ساخته عباس بلوچی، «کودکان ابری» ساخته رضا فهیمی، «سکوت» و «کچ(دختر)» ساخته مهرداد حسنی به بخش رقابتی جشنواره و فیلم های «شکارچیان» ساخته عباس بلوچی و «هیوا» ساخته سیمین محیط و احمد دهقان رحیمی به بخش ویژه اکران (غیر رقابتی) راه یافتند.

هم چنین در بخش عکس، آثاری از میکاییل شریفی با عنوان «بزرگتر»، حسام الدین باقری کفاش با عناوین «حوادث جاده ای»، «محیط زیست شهری» و «دودکش های مس» به بخش رقابتی و عکس «درس آخر» اثر میکاییل شریفی به بخش ویژه نمایشگاه (غیر رقابتی) راه یافتند.

در بخش عکس های موبایلی گروه مردمی نیز «تصادف» و «خیارهای واژگون» اثر علی اسدی، «قهقه های روشن» و «صلحی برای برج های پیش رو» اثر می گل گلستانی به بخش مسابقه (رقابتی) راه یافتند.

لازم به ذکر است اولین جشنواره فیلم و عکس هلال ما از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در هتل بین المللی پارس کرمان برگزار می شود و آثار حاضر در جشنواره در این مدت به نمایش عموم در خواهند آمد.

اولین جشنواره عکس و فیلم هلال ما، به همت جمعیت هلال احمر و انجمن سینمای حرفه ای کرمان با هدف گسترش روحیه کمک رسانی و امداد و نجات در بین عموم مردم استان و فرهنگ سازی صحیح و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه توسط گروه عظیم کاربران این رسانه و نیز به منظور حمایت و بهرمندی از نگاه زیبایی شناسانه هنرمندان فیلمساز و عکاس با موضوعات کمک رسانی و امداد و نجات، حوادث طبیعی مانند: زلزله، سیل، طوفان و …، حوادث رانندگی و جاده ای، صلح، بشر دوستی و کرامت انسانی، آسیب های اجتماعی و مهارت های زندگی، حفاظت از محیط زیست و الگوی مناسب مصرف آب برپا شده است.

برچسب ها:
جشنواره عکس و فیلم هلال ما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان