آخرین اخبار از سوریه: کشته‌شدن دهها تروریست و دستگیری برخی رهبران آنها /انهدام کامل مرکز فرماندهی تروریست‌ها

  • شناسه خبر: 9507
آخرین اخبار از سوریه: کشته‌شدن دهها تروریست و دستگیری برخی رهبران آنها /انهدام کامل مرکز فرماندهی تروریست‌ها

خانه خشتی: نیروهای ارتش سوریه در حال پاکسازی دمشق و حومه آن هستند و دهها شبه نظامی در عملیات ارتش در نواحی مختلف دمشق و حومه آن از پای درآمدند و بسیاری از رهبران آنها نیز دستگیر شدند[…] خانه خشتی یه نقل از فارس، یگان های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای امنیتی مقر عملیات منطقه […]

خانه » آخرین اخبار » آخرین اخبار از سوریه: کشته‌شدن دهها تروریست و دستگیری برخی رهبران آنها /انهدام کامل مرکز فرماندهی تروریست‌ها

خانه خشتی: نیروهای ارتش سوریه در حال پاکسازی دمشق و حومه آن هستند و دهها شبه نظامی در عملیات ارتش در نواحی مختلف دمشق و حومه آن از پای درآمدند و بسیاری از رهبران آنها نیز دستگیر شدند[…]

خانه خشتی یه نقل از فارس، یگان های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای امنیتی مقر عملیات منطقه القابون در حومه دمشق را شناسایی و کاملاً منهدم کردند

شمار زیادی ار تروریست ها نیز در این عملیات کشته و رهبران این گروهک های تروریستی دستگیر شدند.

این در حالی است که بر اساس اطلاعات موثق، شبه نظامیان منطقه القابون تجربه باباعمرو در شهر حمص را تکرار خواهند کرد تا نیروهای امنیتی اقدام به قطع شبکه‌های تماس با آنها کنند.

یگان های ارتش سوریه همچنین افراد مسلح در منطقه تشرین در نزدیکی منطقه القابون را تحت تعقیب قرار داده و شمار زیادی از آنها را از پای درآوردند تا جایی که مابقی گروهک ها وادار به تسلیم و زمین گذاشتن سلاحشان شدند.

نیروهای ارتش بقایای تروریست ها در منطقه برزه را نیز تحت تعقیب قرار دادند به گونه‌ای که نیروهای امنیتی با یافتن لانه مخفی جمعی از این تروریست ها ۶۰ نفر را به هلاکت رساندند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آنجا کشف و ضبط کردند.

اما در حومه دمشق گروهی مسلح یک بمب دستی را در پاسگاه عرطوز منفجر کردند که چند قربانی برجای گذاشت و پس از آن نیروهای پاسگاه با گروه شبه نظامی درگیر شدند که نزدیک به ۱۲ تن از شبه نظامیان کشته شدند.

این در حالی است که درگیری در منطقه حرستا در شمال شهر دمشق همچنان ادامه دارد و گروه های مسلح در این منطقه با کشته شدن ۱۳۰ تن از نیروهایشان متحمل خسارت جانی سنگینی شدند که نتیجه عملیات ویژه و منحصر به فرد نیروهای ارتش سوریه در این منطقه بود.

خودروهای مجهز به مسلسل این تروریست ها نیز که در عملیات حمله به پاسگاه های پلیس به کار می گرفتند، در عملیات ارتش منهدم شدند.

صدای درگیری های شدید بین عناصر ارتش با افراد مسلح در چندین منطقه از جمله درایا، بساتین الرازی و اطراف آن همچنان شنیده می شود.

در فاصله دورتر از دمشق به ویژه در استان درعا، ارتش سوریه به دنبال رعب افکنی تروریست‌ها در بین مردم منطقه “ام الولد” در حومه درعا وارد این شهر شدند و بیش از ۳۰۰ شبه نظامی را به هلاکت رساندند و ۹۰ نفر دیگر دستگیر شدند.

یگان‌های مهندسی وابسته به ارتش همچنین دو بمب دستی با وزن هر کدام ۴۰ کیلوگرم را در این شهر کشف و خنثی کردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان