مدیرعامل فروشگاه آدینه کویر ایرانیان؛

یکی از هربه های فشار اقتصادی با کارآفرینی از بین خواهد رفت

  • شناسه خبر: 91220
یکی از هربه های فشار اقتصادی با کارآفرینی از بین خواهد رفت

شریفی گفت: در این مقطع از تاریخ که دشمنان از هر سو درصدد تضعیف بنیه اقتصادی کشور هستند یکی از هربه های فشار اقتصادی با کارآفرینی از بین خواهد رفت.

خانه » آخرین اخبار » یکی از هربه های فشار اقتصادی با کارآفرینی از بین خواهد رفت

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، ملانوری فرماندار ، احمد انارکی محمدی نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار ، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان، فروشگاه بزرگ تلفنی اینترنتی آکا (۳۶۳۷) افتتاح شد.

photo_2016-03-14_08-23-05
شریفی مدیر عامل فروشگاه آدینه کویر ایرانیان در مراسم افتتاحیه با اشاره  به فرمایش مقام معظم رهبری که کار و کارآفرینی را نوعی عبادت بیان کرده اند، گفت: امروزه کارافرینی یک جهاد است که مثلث اعتیاد، فقر و بیکاری با آن برچیده می شود.
وی افزود: در این مقطع از تاریخ که دشمنان از هر سو درصدد تضعیف بنیه اقتصادی کشور هستند یکی از هربه های فشار اقتصادی با کارآفرینی از بین خواهد رفت.
غلامرضا شریفی یکی از اهداف شروع این فعالیت را افزایش رفاه عمومی و خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از فرار سرمایه های چند هزار میلیاردی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این راه با مشکلات عدیده ای از جمله عدم حمایت بانک ها، بیمه، مالیات و … روبرو هستیم که خود باعث گرفتاری های در مجموعه کارافرینی شده است و از مسئولین شهرستان تقاضا داریم از طرح و ایده اشتغالزایی حمایت بیشتری کنند.

photo_2016-03-14_08-22-16
وی خاطر نشان کرد: شرکت آدینه کویر ایرانیان از سال ۹۱ مشغول به فعالیت بازرگانی در زمینه پخش مواد غذایی به مغازه ها، رستوران ها و هتل ها در شهرستان های رفسنجان، شهربابک، انار و سرچشمه شد و در کنار این فعالیت از اسفند ۹۳ با همراهی و مشاوره دکتر کیوانی طرح توزیع مواد غذایی، میوه و نان به درب منازل همراه با پیک رایگان و زیر قیمت مصرف کننده کلید خورد.
مدیرعامل فروشگاه آدینه کویر ایرانیان در ادامه افزود: پس از چند ماه مطالعه و آمادگی زیرساخت ها و دریافت مجوز، مکانی در اختیار ما قرار گرفت و از امام جمعه رفسنجان که با وجود عدم نقدینگی در سال جدید و گرفتاری ساخت مصلا در خواست مارا قبول کرد و با حمایت از بحث اشتغال زایی شرکت آکا را به صورت استیجاری در اختیار ما قرار دادند کمال تشکر داریم.
وی یادآور شد: این مجموعه از مردادماه ۹۳ به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد و با اشتغالزایی ۶۰ نفر در فاز اول و همت مسئولین و تلاش شبانه روزی همکاران و تبلیغات اندک امروزه حدود ۴۰۰۰ مشترک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم است.

افتتاح فروشگاه تلفنی اینترنتی- رفسنجان-خانه خشتی (۴)
شریفی تصریح کرد: اکنون بیش از ۸۰ روستا پیرامون شهر نیز اجناس خود را از این مجموعه خریداری می کنند.
وی از افتتاح دو شعبه دیگر در رفسنجان و حومه خبر داد و گفت: این طرح دستاورد های بسیاری دارد که اولین دستاورد آن کمک بخش خصوصی به دولت است که بسیاری از مشکلات رفع می شود.
شریفی دستاوردهای دیگر این طرح را مدیریت و استفاده بهینه از زمان و منابع، بهبود معیشت، رفاه و امنیت مشترکین، صرفه در خرید اجناس سوپرمارکتی، امکان خرید همه روزه عنوان کرد و افزود: این شرکت همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب بدون وقفه و با تخفیف ۲ تا ۹ درصدی آماده خدمت رسانی به مردم است.
وی بهد اشت روانی و محیطی شهروندان، آموزش و اشتغال جوانان تحصیلکرده شهر، جلوگیری از خریدهای غیرضروری، آرامش خاطر در انتخاب کالا ، تحویل رایگان درب منزل و بهبود فرآیند خرید و کیفیت کالا را از دیگر دستاوردهای آکا دانست.
وی در پایان گفت: شهروندان رفسنجانی از طریق سایت www.akaa.ir می توانند کلیه کالاها به همراه قیمت را مشاهده و درخواست دهند و یا با شماره ۳۶۳۷ تماس حاصل نمایند.
گزارش: مهناز شریفی

افتتاح فروشگاه تلفنی اینترنتی- رفسنجان-خانه خشتی (۱۲) افتتاح فروشگاه تلفنی اینترنتی- رفسنجان-خانه خشتی (۱۳) افتتاح فروشگاه تلفنی اینترنتی- رفسنجان-خانه خشتی (۱۴)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مهناز شریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان