کتاب شعر “الفبای تو” رونمایی شد

  • شناسه خبر: 87019
کتاب شعر “الفبای تو” رونمایی شد

کتاب شعر “الفبای تو” اولین اثر سید احمد بهزادی با حضور ایمان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ، مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان از رفسنجان، کرمان، شهربابک و سرچشمه در فرهنگسرای مس سرچشمه رونمایی شد.

خانه » آخرین اخبار » کتاب شعر “الفبای تو” رونمایی شد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، کتاب شعر “الفبای تو” اولین اثر سید احمد بهزادی در شامگاه چهارمین روز از بهمن ماه با حضور ایمان محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ، سید علی میرافضلی مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان از رفسنجان، کرمان، شهربابک و سرچشمه در فرهنگسرای مس سرچشمه رونمایی شد.

این مجموعه که توسط نشر فرهنگ عامه و به همت حسین سبزه صادقی به چاپ رسیده است شامل ۹۰ شعر کوتاه سپید از سید احمد بهزادی است.

در مراسم رونمایی از این کتاب ابتدا سید علی میرافضلی طی سخنانی به معرفی بهزادی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که رونمایی از این اثر مقدمه ای بر چاپ آثار دیگری از این شاعر باشد.

در ادامه سید احمد بهزادی مراحل چاپ “الفبای تو “را برای حضار تشریح کرد و تمامی عواید فروش این کتاب را به کودکان سرطانی اهدانمود.

ایمان محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن تبریک به آقای بهزادی و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم به قرائت شعری بسنده کرد. سپس تعدادی از شاعران کرمان، شهربابک، سرچشمه و رفسنجان به شعرخوانی پرداختند. در پایان مراسم و با حضور خانواده سید احمد بهزادی از کتاب وی رونمایی شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان