در نهمین روز از دهه مبارک فجر؛

شش طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید + تصاویر

  • شناسه خبر: 183144
شش طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید + تصاویر

در نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شش طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

خانه » پزشکی و سلامت » شش طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مرکز خدمات جامع سلامت روستای مهدی آباد واحد از توابع بخش مرکزی رفسنجان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اولین طرح بهداشتی امروز بود که با حضور رئیس و جمعی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی و بخشدار رفسنجان افتتاح شد.

این مرکز در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع بنا شده و هزینه ساخت آن ۹ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه خانه بهداشت احمد آباد رضوی به نام مبارک امام رضا(ع) با حضور مسئولان و اهالی این روستا به بهره برداری رسید.

به گفته احمد جمالزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خانه بهداشت این روستا حدود سه سال قبل مجوز راه اندازی گرفته و امروز با زیر بنای ۱۵۶ متر مربع و اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان با همت خانواده خیر دهقان رحیمی افتتاح و از سوی استان قدس رضوی نیز قول تکمیل حصار این مجموعه داده شده است.

مرکز منتخب تشخیص بیماری های تنفسی در شهر رفسنجان راه اندازی شد

مرکز منتخب تشخیص بیماری های تنفسی سومین طرح بهداشتی امروز که به بهره برداری رسید.

پس از مرکز جامع سلامت شهری کریم آباد محقق که بطور شبانه روزی ویزیت و تست کرونا را انجام می‌داد، دومین مرکز ویزیت بیماران مشکوک به کرونا و انجام تست کرونا از امروز در ساختمانی واقع در خیابان بنفشه، مقابل شهرداری منطقه۱، به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.
این مرکز در تمامی ساعات صبح و عصر فعال است و یک پزشک، دو نفر مراقب سلامت و یک نفر نمونه گیر در این مرکز ارائه خدمات می دهند و شهروندان می توانند بطور مستقیم به این مرکز مراجعه نمایند.

افتتاح اورژانس مرکز آموزشی درمانی مرادی

اورژانس مرکز آموزشی درمانی بیمارستان مرادی رفسنجان نیز امروز با همراهی فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.

این مرکز به متراژ ۳۶۰ مترمربع در دو فاز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسیده است.

فضاهای اورژانس شامل تریاژ اتاق cpr(احیای بیماران)، اتاق عمل اتاق های ایزوله اعصاب و عفونی، اتاق ent گوش و حلق و بینی، اتاق شنوایی سنجی بستری بیماران، اتاق پزشک، تزریقات، پاویون پزشکان و پرسنل است.

بهره برداری از پژوهشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی

پژوهشکده علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی بر اساس سه مرکز تحقیقاتی مصوب دانشگاه تاسیس شده و دارای ردیف و اعتبار ملی است.

مجوز این پژوهشکده سال ۹۷ اخذ شد و از یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده، مقالات چاپ شده آن بالغ بر ۱۲۰ مقاله بود و در سال ۹۹، شانزده طرح تحقیقاتی مربوط به کرونا ویروس در این پژوهشکده تهیه شده است.

دانشکده جدید بهداشت واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به عنوان پنجمین دانشکده این دانشگاه با ابعاد ۱۱۰۰ متر مربع و هزینه ۱۵ میلیارد ریال آخرین طرح افتتاحی امروز بود که با همراهی حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

مراسم چهلم خاکسپاری دو شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در جوار مزار این شهدای گرانقدر پایان بخش مراسم افتتاح طرح های دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دهه فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان