امام جمعه رفسنجان: شکست آمریکا در سوریه موجب کشتار مسلمانان میانمار شد

  • شناسه خبر: 9944
امام جمعه رفسنجان: شکست آمریکا در سوریه موجب کشتار مسلمانان میانمار شد

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان گفت: طرح بزرگی که آمریکا و استکبار جهانی برای برچیدن دولت سوریه پایه‌ریزی کرده بودند با شکست روبه‌رو شد و اکنون استکبار به جان مردم مسلمان و بی‌پناه میانمار افتاده است. خانه خشتی؛حجت‌الاسلام رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان: شکست آمریکا در سوریه موجب کشتار مسلمانان میانمار شد

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان گفت: طرح بزرگی که آمریکا و استکبار جهانی برای برچیدن دولت سوریه پایه‌ریزی کرده بودند با شکست روبه‌رو شد و اکنون استکبار به جان مردم مسلمان و بی‌پناه میانمار افتاده است.

خانه خشتی؛حجت‌الاسلام رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات به ویژه روزه اظهار داشت: رمضان ماه نگه‌داشتن حرمت‌ها است و حریم و حرمت روزه لازم است.

وی افزود: اصل روزه‌داری پرهیز از گناهان است و روزه‌داری باید به گونه‌ای باشد که گناهان را محو کند.

رمضانی‌پور بیان داشت: امام علی (ع) می‌فرماید “چه بسا افرادی که روزه می‌گیرند، اما تنها نخوردن و نیاشامیدن آن‌ها روزه‌داری است و از برکات این فریضه الهی چیزی نصیبشان نمی‌شود”.

وی با اشاره به رباخواری و بزرگ بودن این گناه تصریح کرد: رباخواری روح ایمان را از بین می‌برد و به اقتصاد سالم جامعه ضربه بزرگی می‌زند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: رباخواران از ایمان راسخ برخوردار نیستند و باید برای از بین بردن گناه خود توبه کنند.

رمضانی‌پور اذعان داشت: رباخواران باید آنچه از ربا به دست آورده‌اند را به صاحبش برگردانند تا خداوند توبه آنها را بپذیرد و کانون خانواده و جامعه سالم شود.

خطیب جمعه رفسنجان عنوان کرد: خداوند بندگانش را با نماز، روزه و زکات حفظ کرده و این حفظ و امنی که خداوند برای ما به ارمغان آورده بسیار مهم و کارساز است.

رمضانی‌پور گفت: روزه‌دار به واسطه روزه‌ای که می‌گیرد، دلش متواضع، اعضا و جوارحش فروتن و از تکبر و خود برتربینی دور می‌شود.

وی با گرامیداشت رحلت بانوی بزرگ و مادر بانوی بانوان حضرت خدیجه (س) این شخصیت را زنی والا خواند و ابراز داشت: خدیجه نخستین زنی بود که بر مقام پیامبر تصدیق گفت و اموالش را صرف اسلام و از پیامبر در برابر کافران دفاع کرد.

رمضانی‌پور عنوان کرد: باید زمینه حضور حداکثری در نماز جمعه فراهم شود تا همه از این فریضه الهی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح بزرگی که آمریکا و استکبار جهانی برای برچیدن دولت سوریه پایه‌ریزی کرده بودند با شکست روبه‌رو شد و اکنون استکبار به جان مردم مسلمان و بی‌پناه میانمار افتاده است.

رمضانی‌پور تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مسلمانان باید نشان دهند که جهان اسلام قدرت برخورد را دارد و در برابر تجاوز و ظلمی آمریکا و دیگر استکبار که مدعیان دروغین حقوق بشر هستند، ایستادگی می‌کند.

وی فراگیر فنون و تخصص را برای رفع بیکاری جوانان لازم دانست.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: نقش کلیدی سازمان انتقال خون به خوبی قابل احساس است و چه بسا با مقدار خونی که توسط این سازمان از افراد گرفته شده است، بیماری از مرگ حتمی نجات یافته است.

وی از مردم خواست تا در روزهای ماه مبارک رمضان و در ساعات اولیه صبح برای اهدا و انجام این کار خداپسندانه اقدام کنند.

رمضانی‌پور گفت: خیران باید برای آزادی زندانیانی جرائم غیرعمد گام بردارند تا آنها را به آغوش خانوداه باز گردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان