پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مردم کشته شوند اما سگ ها را نکشید

به گزارش خانه خشتی، چندی پیش شاهد پخش شب‌نامه‌هایی علیه شهردار رفسنجان بودیم، عده‌ای برای رسیدن به اهداف سیاسی خود سعی کردند با پخش شب‌نامه علیه شخص دیگر اخلاق سیاسی خود را به رخ بکشند؛ اما مردم رفسنجان که دیگر گوششان از چنین بازی‌های سیاسی پر است و خوب جوابی را به این روش‌ها می‌دهند، زمانی خواستند مردم را به خیابان‌ها کشانده تا به مقاصد خود برسند ولی با عدم استقبال مردم رفسنجان، جواب سنگینی را گرفتند.
این بار برای رسیدن به خواسته‌های خود و تسویه‌حساب با شهردار از سگ‌ها کمک گرفتند. حب قدرت چه‌کارها که نمی‌کند. هنوز مردم رفسنجان طعم تلخ فوت یکی از همشهریانشان را در علم آباد در اثر حمله سگ‌ها فراموش نکردند، هنوز تصاویر دل‌خراش زخمی شده آن کودک ده‌ساله توسط سگان ولگرد را در بلوار امام حسین(ع) از ذهن مردم پاک نشده یا آن دختر شش‌ساله که صورت زیبایش با پنجه‌های سگ‌های ولگرد زخمی شد و چندین مثال دیگر…


بازی‌های سیاسی تا کجا؟ بچه و خانواده مردم چه گناهی کرده‌اند که باید مورد بازی‌های آقایان قرار بگیرند؟ کمی انصاف داشته باشید و با سلامتی مردم اینگونه بازی نکنید.
سؤالی که برای هر انسان منصفی پیش می‌آید این است که جان انسان مهم‌تر است یا سگ‌ها؟ درزمانی که جان انسان‌ها درخطر حملات حیوانات قرار دارد آیا دفع خطر احتمالی حکم عقل نیست؟ و آیا انتظار دارند کودکان بتوانند از خود در مقابل سگ‌ها دفاع کنند؟


متأسفانه اوضاع سیاسی و سیاسی بازی‌ها آن‌قدر در رفسنجان زیاد شده است که جان آدمی را کمتر از سگ می‌پندارند تا شاید بتوانند رقیب خود را حذف کنند!
متاسفانه در این مورد تنها سازمان شهرداری مورد هجمه قرار گرفته است در حالیکه این ارگان تنها مجری مصوبات کمیته بهداشت عمومی شهرستان با ریاست فرماندار محترم و معاونت سیاسی فرمانداری بوده است.
حالا که تمام مسئولین دلسوز شهرستان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا خطرات گزیدگی را به حداقل برسانند بعضی‌ها نمی‌گذارند. رفیق سگ‌ها شده‌اند و دشمن سلامتی مردم!

ا.دهشیری

خروج از نسخه موبایل