نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

محور ما رهبری است

  • شناسه خبر: 97337
محور ما رهبری است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیت نخبگان را از جمله برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: محور ما رهبری است و اگر حول این محور باشیم گمراه نمی‌شویم.

خانه » آخرین اخبار » محور ما رهبری است

به گزارش خانه خشتی، احمد انارکی‌محمدی پیش از ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه این شهر با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام (ره) الگوی همه مردم در جامعه بودند.
وی بیان داشت: زمان ورود امام پس از تبعید که پیروزی انقلاب را رقم زد استقبال میلیونی بود و روز رحلت امام نیز بیش از ۱۰ میلیون نفر از سراسر ایران و جهان در تشییع آن حضرت شرکت کردند که نشان از علاقه به ایشان داشت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه ما ظرفیت‌های خوبی دارد، گفت: از تمام گروه‌ها با هر سلیقه‌ای که برای خدمت به مردم کمک کنند استقبال می‌کنیم.
انارکی‌محمدی تصریح کرد: امیدواریم با کمک و همراهی با دولت در راستای کمک به معیشت و اقتصاد مردم که مهم‌ترین مشکل است بتوانیم گامی برداریم.
وی افزود: اینکه فکر کنیم دولت همه مشکلات را حل می‌کند دور از انتظار است چرا که دولت به رکود خورده و تا زمانی که رکود رفع نشود رونقی صورت نمی‌گیرد.
انارکی‌محمدی عنوان کرد: دولت بدهی‌هایی برابر با ۲۰ سال هزینه‌های عمرانی کشور دارد اما دولت می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی که راه برون‌رفت از انسداد اقتصادی است و اقداماتی خوبی در حال انجام است.
وی با اشاره به بحث پایلوت اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: بسیاری از اختیارات به استاندار داده می‌شود.
انارکی‌محمدی ابراز داشت: در شهرستان رفسنجان کم‌آبی و تغییرات اقلیم، کشاورزی را دچار چالش کرده که باید با شیوه نوین آبیاری و تغییر الگوی کشت و همچنین مدیریت آب‌های موجود کشاورزی را حفظ کنیم.
این مسؤول خاطرنشان کرد: قرار است مس ملزومات خود که در رفسنجان است را از این شهرستان خریداری کند و ماهانه ۴۰۰ هزار تن صادرات مس از گمرک رفسنجان صورت گیرد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های خوب در حوزه راه و ترابری اعم از هوایی، ریلی و زمینی اشاره کرد و تعریف صنایع کوچک در کنار کشاورزی در شهرستان را کمک بزرگی به اشتغال و رونق شهرستان دانست.
وی استفاده از ظرفیت نخبگان را از جمله برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: محور ما رهبری است و اگر حول این محور باشیم گمراه نمی‌شویم.
انارکی‌محمدی متذکر شد: وحدت و همدلی و نیز داشتن اخلاق و گذشت از سوی مدیران در موفقیت‌ها تاثیرگذار است.

منبع: فارس

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    آقای انارکی سلام کمبود آب منازل نوق را حل کنید . مشکل جاده نوق طوری نیست . تا ۳۰ سال دیگه نوق خشک میشه پول اسفالت از کیسه تون میرود. مشکل آب را حل کنید تا مردم بتونند ۲رکعت نماز با طهارت بخونند.

    محسن

    چه اعتراف جالبی دولت به رکود خورده است .....مگر روحانی اعلام نکرد ما از رکود عبور کردیم؟؟؟

    محمد

    آیا می دانید اگر ایستگاه راه آهن به رفسنجان برسد چه برکاتی برای رفسنجان دارد همه برای آن تلاش ومطالبه گری می کردند. ۱-حمل آسان پسته به دیگر نقاط کشور وبالارفتن قیمت پسته ۲-مسافرت آسان شهروندان عزیز که باعث بالا رفتن شادی ونشاط مردم میشود ۳-عرضه مستقیم کالا از کارخانه به دست مردم وپایین آمدن قیمت تمام شده کالاها به نفع مردم رفسنجان ۴- وخیلی برکات دیگر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان