رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان:

حاکیمت مردمی از جمله امتیازات امام و رهبر فعلی انقلاب است

  • شناسه خبر: 97326
حاکیمت مردمی از جمله امتیازات امام و رهبر فعلی انقلاب است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: حاکمیت ما حاکمیت مردم سالاری است و تا زمانی این حاکمیت در بین مردم وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به این دولت آسیب برساند.

خانه » آخرین اخبار » حاکیمت مردمی از جمله امتیازات امام و رهبر فعلی انقلاب است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که پیش از ظهر امروز در مصلی امام خامنه ای (معظم له) برگزار شد، ضمن اشاره به حدیث پیامبر ازکتاب مرحوم فیض کاشانی اظهار داشت :طبق حدیث شریفه که پیامبر (ص) فرموده اند “نزدیکترین مردم به درجه پیامبری دو گروه هستند: دسته اول عالمان ربانی صمدانی دینی ،دسته دوم مجاهدان فی سبیل ا… “، و پیامبر دلیل انتخاب را اینچنین بیان می کند که چون عالمان دینی همان کسانی هستند که مردم را در مسیرانبیا هدایت می کنند و از طرفی مجاهدان برای حفظ آنچه پیامبران آورده اند با شمشیرهایشان جهاد و دفاع می کنند و این ویژگیها در امام راحل (ره) بوده است .

حسینی با اشاره به خطبه معروف امام سجاد (ع) که فرموده اند انبیاء ،علما و مصلحان خدایی با شش خصلت و اهرم توانسته اند به اهداف مقدس خود نایل شوند اظهار داشت:علم ، دانش و آگاهی ، صبر، پایداری و صعه صدر ،ایثار ، بخشش و انفاق ، از جمله خصلت های ائمه است که در وجود امام راحل بوده است ودر وجود امام حاضر (حضرت آیت ا… خامنه ای ) هم وجود دارد .

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی فصاحت ، بلاغت و قدرت بیان را از دیگر خصلتهای امام راحل و امام حاضر دانست و افزود :خصلت فصاحت و قدرت بیان امام در آثار مکتوب و وصیت نامه ایشان قابل مشهود است .

شجاعت و آزادمنشی امام راحل از جمله خصلتهایی بود که حسینی به آن اشاره کرد وگفت :با همین خصلت آزادمنشی و شجاعت بود که امام راحل توانستند با رژِیم پهلوی مبارزه کنند و مانند کوهی خروشیدند و این انقلاب را به ثمر رساندند.

وی تصریح کرد : پایگاه مردمی امام و نفوذ کلمه اش در بین مردم قوی بود و به پشتوانه ملت توانست این انقلاب را به پیروزی برسانند .

حسینی بیان داشت : حاکمیت ما حاکمیت مردم سالاری است و تا زمانی این حاکمیت در بین مردم وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به این دولت آسیب برساند و پایگاه مردمی از جمله امتیازات امام و رهبر فعلی انقلاب است که توانسته است ملتی از بند استعمار و استبداد نجات دهد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان