حیات هر جامعه به اشتغال است

  • شناسه خبر: 97270
حیات هر جامعه به اشتغال است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: حیات هر جامعه به اشتغال است و با رفع بیکاری بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق کاهش میابد.

خانه » آخرین اخبار » حیات هر جامعه به اشتغال است

به گزارش خانه خشتی، احمد محمدی انارکی صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان گفت: حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز مرهون خط امام هستیم.

وی افزود: ۱۵ خرداد سال ۴۲ زمانی بود که امام راحل در قم دستگیر و به تهران آورده شد و در بحث کاپیتولاسیون هم دومین باری بود که به دستور شاه دستگیر و به عراق و ترکیه تبعید شد.

محمدی با اشاره به اینکه در دوران پس از انقلاب، جنگ تحمیلی بر ایران تحمیل شد افزود:  با هدایت امام  راحل این جنگ خاتمه یافت و تا به امروز نیز این مردم و خط امام بود که با حماسه آفرینی های خود نظام اسلامی را از گزند دشمنان حفظ نمودند.

محمدی ادامه داد: جوانان بدانند که همه فرماندهان دوران دفاع مقدس جوان بودند و توانستند جنگ را هدایت کنند و به جایی برسانند که امروز دشمن از ایران بترسد.

IMG_1216

وی خاطرنشان کرد: سپردن کار کشور به مردم و مردم سالاری دینی دو نکته مورد  تأکید مقام معظم رهبری است .

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در بحث ظرفیت های رفسنجان و انار گفت: طرح هایی را دنبال می کنیم که بتوانیم اقدامات خوبی صورت گیرد با توجه به اینکه اقتصاد منطقه متکی بر تولید محصول پسته و کشاورزی است لذا با کمبود آب نیز مواجه هستیم و خشکسالی های اخیر، کشاورزی این دو شهرستان را به چالش کشیده است.

وی با بیان اینکه انتقال آب مقرون به صرفه نیست گفت: قطعا باید از نظرات نخبگان، دانشگاهیان و محققین در راستای برداشت حداکثری محصول از واحد سطح استفاده کرد ضمن اینکه منطقه مستعد صنعت است می توان صنعت پایین دستی مس و پتروشیمی را در کنار رونق کشاورزی، ایجاد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم صنایع پایین دستی مس و پتروشیمی را که امروزه تمام قطعات از مواد پتروشیمی ایجاد می شوند را در منطقه راه اندازی و اشتغالزایی شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نیلوفر

    خبر مربوط به شورای اداری است ولی عکس نشان از حضور نماینده در مسجد است!!!!!!کدام را باور کنیم؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان