اقتصاد مقاومتی از جهاد میدانی سخت تر است

  • شناسه خبر: 97265
اقتصاد مقاومتی از جهاد میدانی سخت تر است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقتصاد مقاومتی از جهاد میدانی سخت تر است و بر همگان لازم و واجب است که در این عرصه ورود پیدا کنیم.

خانه » آخرین اخبار » اقتصاد مقاومتی از جهاد میدانی سخت تر است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد افزود: شاید دشمن بخواهد در این زمینه ما را از پای درآورد لذا بر همگان لازم و واجب است که در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم و با ایمان و تقوا کارهای مهمی برای شهر انجام دهیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) بیان داشت: امام راحل در دهه اول انقلاب به وظیفه خود عمل کردند ما نیز با جهاد اقتصادی هم بر دشمن پیروز شویم هم خودکفا و نیاز به بیگانگان نداشته باشیم.

رمضانی پور به برگزاری آیین جمع خوانی قران کریم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت فرهنگی در رفسنجان باید به خوبی از ان در راستای  ارتقاء سطح فرهنگ جامعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: این آیین مانند سالهای گذشته در مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود ماه مبارک رمضان برکات زیادی با خود به ارمغان میاورد و سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

رمضانی پور بیان کرد: باید نسبت به معارف و غیرت های فرهنگی درجامعه برنامه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به پایان یافتن دوره نمایندگی آذین نماینده سابق مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره چهارساله وی، پروژه‌های اقتصادی خوبی در شهرستان رقم خورد.

وی به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه ما باید بر خود ببالیم که این بزرگ مرد فرهیخته از ایران، الگوی تمام کشورهای اسلامی است و باید به بهترین نحو مراسم ارتحال این مرد بزرگ را برگزار کینم.

این مراسم روز جمعه ۱۴ خرداد ماه در مصلی شهر رفسنجان برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان