پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

درخشش دانش آموزان رفسنجانی در جشنواره ابن هیثم

 مدیر پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبر نگار خانه خشتی  گفت: ۶ دانش آموز رفسنجانی با ارائه فیلم های صدثانیه ای بر پایه علمی در جشنواره ابن هیثم، برتر کشوری شناخته شدند.

خالقی تصریح کرد: فیلم های دانش آموزان سه گروه از مدارس فرزانگان متوسطه اول و علامه حلی متوسطه دوم، برتر کشوری شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم  ها شامل نامرئی کننده اجسام ، ثابت کننده مجازی حرکت های دورانی و نیز  ساخت جمع کننده انرژی خورشیدی با درب قابلمه و فویل آلومینیومی بودند .

خالقی با اشاره به اینکه این جشنواره از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود اظهار کرد: نتایج این جشنواره در اواخر اردیبهشت امسال اعلام گردید.

وی ادامه داد: در این جشنواره دانش آموزی که در کشورهای اسلامی برگزار می شود کوثر خالقی و پردیس خراسانی از دبیرستان فرزانگان دوره اول متوسطه و محمدیعقوبی، علی اسماعیلی نسب، امین ابراهیمی پور، روح الله سلیمانی، امیر محمد کریمی و سید عماد حسینی از دبیرستان علامه حلی متوسطه دوم از پژوهش سرای امام محمد باقر(ع) اعزام شدند و توانستند با ارائه فعالیت در مبحث نور رتبه برتر کشوری را از آن خود کنند.

 مدیر پژوهشسرای امام محمد باقر(ع) رفسنجان بیان کرد: ده هزار فیلم صدثانیه ای بر پایه علمی از سراسر کشور  به دبیرخانه این جشنواره ارسال و صد فیلم انتخاب شده است.

خروج از نسخه موبایل