پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اعطای درجه سرهنگ دومی به رضا خلیلی توسط فرمانده انتظامی و فرماندار رفسنجان

فرماندار رفسنجان در این مراسم که به مناسبت سوم خردادماه سالروز ازادی خرمشهر برگزار شده است اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد مقاومت مردمی، ایثار و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با ولایت مداری و تکیه بر ایمان و باورهای اسلامی این پیروزی بزرگ برای ایرانیان به ثبت رسیده است.

وی به ناامنی ها در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: امروزه تنها نظام جمهوری اسلامی ایران است که توانسته انقلاب خود را نگه دارد و این را مدیون تدابیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم، خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران هستیم.

ملانوری با اشاره به اینکه امروز شاهد پیشرفت های روزافزون و اشتیاق سایر کشورها برای تعامل با ایران هستیم، افزود: همه این ها حاصل امنیتی است که به لطف حضرت حق و ولایت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایستادگی فرماندهان دوران دفاع مقدس دیروز و فرماندهان نیروهای مسلح امروز بر جامعه ما سایه افکنده است.

فرماندار ویژه رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه فردفرد ما پاسداری از خون مجاهدان و مجاهدت رزمندگان جان بر کف است که غریبانه همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مسلمین فدا کردند.

خروج از نسخه موبایل