پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پیشرفت محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعات حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: امروز جوانان می توانند کارایی داشته باشند و مسئولین باید به آنها میدان دهند، گاهی جوانها حق انجام کاری را دارند اما ما اجازه نمی دهیم.

وی افزود: جوانان دنبال تکدی و زیاده خواهی نیستند بلکه حداقل خواسته یک جوان این است که شنیده شود.

رمضانی پور با اشاره به تاکید رهبرفرزانه انقلاب بر فرزندآوری و افزایش جمعیت تصریح کرد: با رواج فرهنگ فرزند زدایی جامعه رو به پیری سوق می یابد که این خواست دشمن است و آینده ای خطرناکی برای کشور خواهد بود.

وی ادامه داد : دشمن در عرصه های مختلف در تقابل با ما ایستاده که یکی از آنها همین جوانی و نیروی جوان کشور است.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: در دو سال گذشته شاهد تحول مناسبی از حیث مدیریت در وضعیت شهرستان بودیم و تحرک قابل توجهی در اقتصاد شهرستان رقم خورده است.

وی بیان داشت: پیشرفت شهرستان محقق نخواهد شد مگر اینکه همه یک ید واحد باشند و و با وحدت و یکدلی کار را از خود بدانند ، امروز نباید دیده تنگ باشیم اگر کاری در هر بخشی از شهرستان صورت میگیرد متعلق به کل آن است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: شما مسئولین باید ورای دولت، جبهه و یا حزب فکر کنید و اگر فرصتی در دست دارید باید به درستی از آن استفاده ببرید.

خروج از نسخه موبایل