قصه دنباله دار عدم حمایت این بار برای الهه رضا زاده؛

ورزشکاری که با نامهربانی مسئولین تصمیم به کناره گیری گرفت

  • شناسه خبر: 96061
ورزشکاری که با نامهربانی مسئولین تصمیم به کناره گیری گرفت

الهه رضا زاده کاراته کاری جوان رفسنجانی و عضو تیم ملی بانوان کشور که از میادین ورزش قهرمانی کناره گیری کرده است از چرایی این تصمیم می گوید.

خانه » آخرین اخبار » ورزشکاری که با نامهربانی مسئولین تصمیم به کناره گیری گرفت

به گزارش خانه خشتی ، الهه رضا زاده کاراته کای رفسنجانی و عضو تیم ملی بانوان کشور خبر کناره گیری اش از میادین قهرمانی ورزش کاراته را اعلام کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره چرایی این تصمیم به تصادف دو سال گذشته اش اشاره کرد که در این حادثه از ناحیه گردن و کتف آسیب دیده بود.

رضازاده گفت: بعد از این تصادف به اصرار خودم و برای اینکه نظرم این بود که به ایده آل هایم نرسیده بودم به کارم ادامه دادم.

وی ادامه داد: با لطف خداوند توانستم در جام باشگاههای آسیا خودم را محک بزنم و مدال برنز این مسابقات را کسب کنم و همچنین در مسابقات آسیایی ژاپن که دارای حساسیت بالایی بود توانستم مدال کسب کنم.

الهه رضازاده به مسابقات جهانی اتریش که قرار است اواخر مهرماه امسال برگزار شود اشاره کرد و بیان داشت: برای حضور در این مسابقات وبرای محک در لیگ کاراته وان دبی شرکت کردم.

وی افزود: برای این حضور در این لیگ قول اسپانسری را از فرمانداری رفسنجان گرفتم اما متاسفانه به این قول عمل نشد و تنها یک پنجم از هزینه این سفر به من برگردانده شد.

رضازاده خاطر نشان کرد: فدراسیون با بودجه اندک این هزینه ها را نمی پردازد و هزینه بالای مسابقات نیز با پول شخص ورزشکار مقرون به صرفه نیست.

کاراته کای رفسنجانی ادامه داد: اینها انگیزه فرد را پایین می آورد؛ درست که لباس تیم ملی را پوشیدن افتخار است اما برای ادامه کار برای کسی که چندین سال سابقه حضور در تیم ملی در قسمت کمیته بزرگسالان را دارد و در چند سال اخیر تنها بازیکن تیم ملی استان کرمان بوده است، حمایت حرف اول را میزند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل کناره گیری من همین عدم حمایت بود چرا باید در یک استان پولدار یک ورزشکار حامی نداشته باشد.

رضازاده با بیان اینکه کارخود را د عرصه مربیگری ادامه خواهد داد تصریح کرد: دوست دارم ورزشکاران قهرمانی را تربیت کنم که پیشتاز این ورزش باشند و می خواهم از آنها حمایت شود.

وی تصریح کرد: من الهه رضازاده ورزشکار ۲۸ ساله رفسنجانی با مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ۱۸ است که در ورزش کار می کنم اما هنوز یک شغل ثابت و حقوق ثابت ندارم در حالی که هستند کسانی که بدون تحصیلات و بدون حتی یک لحظه لمس کردن ورزش حقوق بگیر ادارات ورزشی هستند، اینها انگیزه را پایین می آورد.

رضا زاده ادامه داد: برای حضور در مسابقات آمادگی بالایی داشتم حتی تا آخرین لحظه اعلام نکردم چون بین احساس و منطقم مردد بودم و نمی توانستم تصمیم بگیرم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    درود بانوی ورزشکار درود به شرف و غیرت شما .متاسفم که عدالت و حمایت در هیچ بخشی هیچ نهادی رعایت نمی شود. ومتاسم برای مسولین شهرم که قدر سرمایه های چون شما ودیگر جوانان این شهر را نمیداند .انشاالله سلامت باشید و پایدار .قهرمان بمان قهرمان

    باران

    سلام بانوی ورزشکار متاسفم عزیز دلم عدالت و حمایت در هیچ بخشی هیچ ارگان ونهادی رعایت نمی شود امیدت بخدا باشه و تنت سالم ورزشکار

    کل حسن

    مسولان بجز حرف و شعار کار دیگری نمیکنند. در عمل پنهان میشوند و بهانه میاورند

    abbas

    سلام. واقعا جای تاسف داره بعضیها خقوقهای آنچنانی میگیرند آنوقت یک ورزشکار قهرمان اینگونه به علت عدم حمایت مالی مجبورمیشه کنار برود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان