آذین در حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

مسئله آب رفسجان در جلسه هیات دولت تعیین تکلیف شود

  • شناسه خبر: 95774
مسئله آب رفسجان در جلسه هیات دولت تعیین تکلیف شود

نماینده مردم شهرستان رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:طی جلسات متعدد با وزارت نیرو مقرر شد تا ۵٠ دستگاه ایستگاه برداشت آب سالم در سطح نصب گردد ولی این جوابگو نیست و حل این مسئله به دست حاکمیت است.

خانه » آخرین اخبار » مسئله آب رفسجان در جلسه هیات دولت تعیین تکلیف شود

به گزارش خانه خشتی، حسین آذین در نشست اعضای شورای اداری، خانواده ی معظم شهدا و ایثار گران، علما و روحانیون، نخبگان و دانشگاهیان، اصناف، صنعتگران، کارافرینان و کشاورزان شهرستان رفسنجان با نماینده ی ویژه ی رئیس جمهور، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، به بحت وجود آرسنیک در آب شرب مردم رفسنجان به میزان بیش از ١٠ برابرمجاز اشاره کرد و اظهارداشت: تاکید داریم تا این موضوع در جلسه هیات دولت که فردا در کرمان برگزار می شود تعیین تکلیف شود.

وی افزود: طی جلسات متعدد با وزارت نیرو مقرر شد تا ۵٠ دستگاه ایستگاه برداشت آب سالم در سطح نصب گردد ولی این جوابگو نیست و حل این مسئله به دست حاکمیت است.

آذین تصریح کرد: مردم حاضرند پول بیشتری بپردازند و آرسنیک مصرف نکنند.

نماینده مردم شهرستان رفسنجان دکتر اذین در سالن خیام دانشگاه ولی عصر (عج) در حضور وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شهرستان رفسنجان دکتر اذین در سالن خیام دانشگاه ولی عصر (عج) در حضور وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم رفسنجان در ادامه گفت: پروژه ساخت جاده نوق رفسنجان که به زادگاه هاشمی رفسنجانی ختم می شود، سالها بر زمین مانده و مجوز آن صادر شده اما بودجه ای برای آن گذاشته نشده است.

وی خاطر نشان کرد: ۷۵ درصد بودجه ملی و ١۵ درصد ان استانی است و در صورتیکه سهم استانی از بودجه به ۵٠ درصد افزایش یابد می تواند بیش از پیش موتر واقع شود.

حسین آذین افزود:بیمارستان شهرستان انار ۴و نیم میلیلرد تومان کمبود بودجه دارد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه کتابخانه سالن همایش هاغذاخوری اعتبار آن محقق نشده است.همچنین سه بیمارستان رفسنجان با قدمت های بسیار زیاد که به همت خیرین ساخته شده است فرسوده شده و برای ساخت بیمارستان ۵٠٠ تختخوابی در این شهر نیاز به مشارکت دولت دارد.

برچسب ها:
آب شرب مردم رفسنجان آذین آرسنیک بیمارستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نیلوفر

    خانه خشتی دارید بدجور به بیراهه میروید ...یادتان رفته رسالت رسانه ها در اطلاع رسانی شفافیت است ...خبر را تمام و کمال بگذارید....جلسه شورای اداری را چه کسی برپا میکند ؟ از همه مدعوینی که بواسطه سیستم مدیریتی فرابخشی توسط فرماندار وقت به جلسه دعوت شده است نام برده اید و خود را به فراموشی زده اید سکان این کشتی بدست کیست؟ چرا اسمی از سکاندار نمیبرید ؟ بیدار کردن آنکه خواب است ممکن است ولی بدا به وقتی که کسی خودش را به خواب بزند!!!!مردم رفسنجان نجیبند و قدردان .هرگز فراموش نخواهند کرد چه کسانی از همه پتانسیل های موجود برای توسعه و آبادانی شهر استفاده میکنند و چه کسانی تلاش میکنند جریان سازی کنند ؟بهوش باشید که به شععور مردم توهین نکنید!!!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان