پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کشته و زخمی شدن ۱۸ نفر در حادثه شب گذشته پاسگاه جوادیه فلاح / عکس

حادثه پاسگاه جوادیه فلاح رفسنجان

حادثه پاسگاه جوادیه فلاح رفسنجان

سرهنگ علیرضا پریور معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی راجع به حادثه شب گذشته در محدوده پاسگاه جوادیه فلاح نوق اظهار داشت: مامورین انتظامی رفسنجان در حال ماموریت برای مسائل امنیتی و بحث قاچاق مواد مخدر با هماهنگی قضایی در حاشیه کویر بودند که در مسیر کنترل مسائل امنیتی کویر با کامیون مشکوکی برخورد می کنند .

وی افزود: از سوی مامورین به این کامیون که در حال حرکت در جاده فرعی کویر بوده است دستور ایست داده می شود اما توجهی نمی کند و به مسیرخود ادامه می دهد.

سرهنگ پریور ادامه داد: با بی توجهی این کامیون به دستور ایست مامورین مورد تعقیب آنان قرار میگیرد و سایر به پاسگاه های مسیر نیز اعلام می شود که این کامیون را متوقف کنند.

حادثه شب گذشته پاسگاه جوادیه فلاح

وی گفت: کامیون در مسیر حرکت به قصد زیر گرفتن مامورین سرعت خود را زیاد می کند که مامورین جان خود را نجات می دهند.

پریور خاطر نشان کرد: به لحاظ اینکه منطقه امنیتی است و دارای مسائل امنیتی است قطعا گمان مامورین به این سو رفته است که کامیونی که تحت هیچ شرایطی حاضر به توقف نیست مشکل امنیتی داشته باشد و ظن قوی آنان به این سمت موجب می شود تا برای متوقف کردن خودرو به سمت آن تیراندازی نمایند که با این اقدام مامورین لاستیک های این کامیون مور اصابت گلوله قرار میگرند.

وی افزود: این کامیون که در یک جاده خاکی و پر از فراز و نشیب در حال تعقیب و گریز بوده است مسافت ۵ کیلومتر را روی رینگ حرکت می کند و در هر صورت مامورین موفق به توقف آن می شود.

سرهنگ پریور تصریح کرد: این کامیون حامل جمعی ازاتباع بیگانه غیرمجاز بوده است که هویت امنیتی آن هنوز مشخص نشده است و در حال پیگیری است.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست می دهند و ۱۳ نفر نیز مجروح می شود.

خروج از نسخه موبایل