محض اطلاع مسئولین؛

نبود هزینه مانع اعزام نوجوان رفسنجانی به مسابقات تیم ملی سبکی شد

  • شناسه خبر: 95047
نبود هزینه مانع اعزام نوجوان رفسنجانی به مسابقات تیم ملی سبکی شد

کاراته کار نوجوان رفسنجانی گفت: مسابقات اندونزی را در پیش دارم و در سبک کوبه اوزاکا به تیم ملی دعوت شدم اما به خاطر مسائل مالی موفق به شرکت در آن نشدم.

خانه » آخرین اخبار » نبود هزینه مانع اعزام نوجوان رفسنجانی به مسابقات تیم ملی سبکی شد

به گزارش خانه خشتی، احمدرضا زینلی دارنده ی مدال طلای مسابقات جهانی مالزی از سه سالگی با حمایت پدر و مادرش ورزش در رشته کاراته را اغاز کرده است و تاکنون موفق به کسب مدال های افتخار بی شماری در کشور و جهان شده است.

ahmadrezakhrate (4)

وی در یک گفتگو صمیمی با خبرنگار ما از شیرینی و تلخی کارش گفت.

احمد رضا کار خود را از باشگاه میلاد زیر نظر خانم رحمانیان شروع کرده و در ادامه تحت نظر خانم ها شهاب الدینی و محمودی نیز آموزش دیده است.
باشگاه استاد رحمانیان دومین باشگاه ورزشی احمد رضا است که در سن ۶ سالگی وارد  آن می شود و در این باشگاه از مربی گری جواد کریم زاده بهره می برد.

ahmadrezakhrate (2)
زینلی در طی این ده سالی که کاراته کار میکند موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی مالزی و مسابقات بین المللی و آسیایی و کشوری شده است.
این کاراته کار رفسنجانی با اشاره به علاقه ی زیاد خود به کاراته اظهار داشت: این ورزش ذهن افراد را باز کرده و موفقت های زیادی را در طول زندگی برای انسان رقم میزند.
وی ادامه داد: اگر کودکان و نوجوانان دیگری هم به این رشته علاقه داشته و وارد آن شوند،مطمئنا جای پیشرفت زیادی دارند.
این قهرمان نوجوان گلایه ای از مسئولین امر ورزش شهرستان داشت و گفت: هیچگونه حمایت مالی از سمت مسئولین برای ورزشکاران صورت نمیگیرد و تا الان تمام هزینه ها برعهده ی خانواده ام بوده و حتی بعد از کسب مقام های بین المللی نیز تغییری در این روند اتفاق نیفتاد.

ahmadrezakhrate (5)
احمدرضا زینلی با اشاره به هزینه ی بالای هر یک از اعزام ها،افزود: سال گذشته خانواده ام حدود ده ملیون برای مسابقات من هزینه کردند.
وی خاطر نشان کرد:مسابقات اندونزی را در پیش دارم و در سبک کوبه اوزاکا به تیم ملی دعوت شدم اما به خاطر مسائل مالی موفق به شرکت در آن نشدم.

ahmadrezakhrate (6)

این کاراته کار رفسنجانی خاطر نشان کرد: چه خوب شرکت های توانمندی همچون مس حمایت خودش را از همه ی ورزش ها انجام دهد، برخی ورزشکاران از جمله هم رشته ای های من به دلیل مسائل مالی حتی توان شرکت در مسابقات استانی را ندارند.
زینلی تصریح کرد:رشته ی کاراته نیاز به تجهیزات خاصی نداشته و بجز بحث اعزام ها هزینه ی دیگری ندارد و لازم است که حمایتی از سمت اسپانسر ها و مسئولین در این رشته صورت بگیرد.
وی در پایان از خانواده اش بخاطر حمایت هایی که در این سالها از او انجام دادند، از آقایان نخعی و محمد خانی به خاطر همراهی وی در استان و مسابقات کشوری و از محمد بهبودی و محمد علی مردانی به دلیل حمایت از وی در تهران و سطح بین المللی تشکر ویژه کرد.

ahmadrezakhrate (3)

 

برچسب ها:
احمدرضا زینلی اعزام کاراته کاراته رفسنجان کاراته کار نوجوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ترانه

    واقعا جای تاسف داره بخاطر هزینه نتونستن برن کسی نیست اینجا به داد قهرمانان برسه؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان