پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مراسم تجلیل از کارگران رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مراسم تجلیل از کارگران رفسنجان در تالار علقمه

به گزارش خانه خشتی، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر پیش از ظهر امروز در تالار علقمه شهر رفسنجان برگزار شد.

اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به این جامعه زحمت کش از فعالیت کارگران که موجب رونق و آبادانی شهر و دیار خود می شود قدردانی کرد.

 محمد عسکری رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان نیز بر نزدیکی ارتباط بین کارگران و کارفرمایان تاکید کرد و گفت: هرکدام از این دو وجه به تنهایی نمی توانند موفق شوند زیرا کارگر سرمایه ندارد که کارخانه یا کارگاهی ایجاد کند و کارفرما نیز با ایجاد کارگاه و … بدون نیروی کار ماهر نمی تواند به تولید بپردازد.

امیر شریف عضو شورای کارگری استان کرمان نیز به پاره ای از مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و بیان داشت: اگر دولت نتواند از بخش صنعت حمایت کند اقتصاد ضعیف می شود و بخش های از شهرک صنعتی از دور خارج می شوند، درست است که فشارها زیاد بوده اما می توانست حمایت بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان نیز در سخنان خود در جمع کارگران بر حمایت از تولیدات داخل شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: اگر ما بتوانیم کیفیت تولیدات شهرستانی را بالا ببریم و مشکلات این بخش حل گردد دیگر اجازه ندهیم که از شهرهای دیگر محصولات وارد شود.

در پایان از یوسف نیا کارگر نمونه کشوری در مجتمع مس سرچشمه و حکیمی کارگر نمونه استانی در مجتمع مس سرچشمه و تعدادی کارگر نمونه شهرستان رفسنجان تجلیل به عمل امد.





خروج از نسخه موبایل