امام جمعه رفسنجان:

موضع گرفتن عده ای علیه ولایت و رهبری به سود آنان نیست

  • شناسه خبر: 94763
موضع گرفتن عده ای علیه ولایت و رهبری به سود آنان نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: موضع گرفتن اینان باعث فاصله گرفتن خود آنها می شود ما نباید ناراحت باشیم بلکه از این مسائل درس بگیریم و خود را موظف به انجام فرامین رهبر فرزانه انقلاب کنیم.

خانه » آخرین اخبار » موضع گرفتن عده ای علیه ولایت و رهبری به سود آنان نیست

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جمع مربیان، سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین در رفسنجان اظهار داشت: نیاز امروز جامعه ما این حلقه های صالحین و کنار هم بودن هاست و در این محافل است که دیدگاه ها و نظرات تبادل و به هم نزدیک می شوند.

وی با بیان اینکه خواهران در بحث شجره طیبه موفق تر عمل کرده اند تصریح کرد: خطر نفوذ فرهنگی بیشتر متوجه مردان است و ضروری است که بیشتر در صحنه باشیم و ایفای نقش کنیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مسلما مشکلاتی در جامعه کنونی وجود دارد و هنوز با عدالت فاصله داریم اما به جز دستان خود مردم این عدالت محقق نخواهد شد.

وی افزود: نمی گوییم عدالت در مقطعی از زمان بوده و الان نیست اما آنچه رکن اصلی است در تحقق حکومت عدل الهی در صحنه بودن مردم است.

shajaresalehin (2)

رمضانی پور با بیان اینکه امروز کشور دارای نعمت بزرگ ولایت است اما قدر آن را نمی دانیم تصریح کرد: اگر حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله مطلبی در خصوص ولایت می فرمایند راست می گویند و خوب می فهمند و ما را از بیرون نگاه می کنند.

وی به سفر رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان به رفسنجان اشاره کرد و گفت: ایشان در این سفر مطلبی را بیان کردند که مردم ایران قدر ولی نعمت خود را نمی دانند و متوجه نیستند که چه گوهر ذی قیمتی دارند.

رمضانی پور با بیان اینکه عده ای مواضعی علیه رهبری در کشور میگیرند تصریح کرد: موضع گرفتن اینان باعث فاصله گرفتن خود انها می شود ما نباید ناراحت باشیم بلکه از این مسائل درس بگیریم و خود را موظف به انجام فرامین رهبر فرزانه انقلاب کنیم.

وی به فرمایشات امروز رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و بیان داشت: ایشان همگان را به استفاده از تولید داخلی سفارش کردند اما آیا ما عمل می کنیم؟ ضد ولایت فقیه یعنی کسی که به فرامین رهبری عمل نمی کند و خلاف فرمایش ایشان عمل کردن حرام است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: ما باید پیشگام باشیم که فرمایشان رهبری بر روی زمین نماند، کارهای فرهنگی نیاز به یک پشتبان دارند و اقتصاد مقاومتی به تاکید رهبری باید ایجاد شود.

shajaresalehin (1)

وی افزود: همه افراد جامعه باید همسو و همجهت حرکت کنیم که قطعا موفقیت را در پی خواهد داشت.

رمضانی پور با بیان اینکه بدعهدی آمریکاییها در کلام رهبر فرزانه انقلاب آمده است تصریح کرد: درست است که برجام و مذاکره باید باشد اما عزت هم باید باشد، آمریکاییها نه تنها بر ملتهای جهان بلکه برای مردم خودشان هم خیرخواه نبوده اند و این باید باورمان باشد.

وی خاطر نشان کرد: جریانی که نزدیک به ولایت است و فرمایشان ایشان را محقق می سازد همین مجموعه های عظیم و ارزشمند حلقه های شجره طیبه صالحین هستند.

رمضانی یادآور شد: کار تربیتی، بینش افزایی و بصیرتی مهم است اما مهم تر از آن رصد فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و پیاده کردن آنها است و اینها باید ابلاغیه موکد برای ما باشد.

برچسب ها:
موضع موضع گرفتن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    با آل علی هر که در افتاد ورافتاد

    علیزاده

    ماباولایت زنده ایم تازنده ایم پاینده ایم جناب رمضانی کسی قدرت موضع گیری علیه ولایت راندارد اینهاعددی نیستندبتوانند دربرابرولایت موضع بگیرند ..سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ میفرماید مَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان